شناسهٔ خبر: 10949403 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

حسین ابراهیمیان: حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات اسفند پررنگ‌تر از گذشته است/ مجلس دهم اصولگرایی است

یک فعال سیاسی اصولگرا بر این باور است که نباید حضور در فهرست نهایی ملاک حمایت از ائتلاف باشد.

صاحب‌خبر -
حسین ابراهیمیان  فعال سیاسی اصولگرا در گفت و گو با خبرنگار نامه نیوز، در خصوص انتخابات هفت اسفند گفت: با توجه به اینکه برای هر کرسی بیش از 20 نامزد باهم رقابت خواهند کرد، حتما انتخابات پیش رو یک انتخابات رقابتی و پر شور خواهد بود و فضای حضور در انتخابات هم برای مردم و هم برای نامزدهای انتخاباتی مهیا است.

وی در پاسخ به این سوال که باتوجه به ردصلاحیت گسترده اصلاح طلبان آیا اصولگرایان در این انتخابات بدون رقیب هستند؛ گفت: چنین حرف هایی هیچ گونه پایه و اساسی ندارد چرا که بسیاری از اصولگرایان هم در این انتخابات رد صلاحیت شده اند و فقط و فقط اصلاح طلبان به خاطر اینکه یک جنگ روانی را در کشور ایجاد کنند، شروع به انتقاد از شورای نگهبان کرده اند.

ابراهیمیان ضمن پیش بینی نتیجه انتخابات مجلس دهم؛ اظهار کرد: به طور حتم حضور اصلاح طلبان در این انتخابات پررنگ تر از گذشته خواهد بود، اما بنده فکر می کنم اصولگرایان صاحب اکثر کرسی های بهارستان خواهند شد.

وی تصریح کرد: ائتلاف بزرگ اصولگرایان یک گام رو به جلو و مبارک است اما همواره باید به این نکته توجه داشت که در ائتلاف سهم خواهی وجود ندارد و وقتی شخص یا حزبی وارد ائتلاف می شود باید در راستای صلاح جمعی فکر و عمل کند. چه کسانی که در لیست حضور دارند و چه کسانی که در لیست نهایی حضور ندارند همگی باید برای پیروزی اصولگرایان در انتخابات تلاش و همراهی کنند و نباید حضور در فهرست نهایی ملاک حمایت از ائتلاف باشد.


نظر شما