شناسهٔ خبر: 1034455 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس:

ویژگی برجسته دانشگاه پیام‌نور برگزاری امتحانات متمرکز و استاندارد است

رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس گفت: ویژگی برجسته دانشگاه پیام‌نور برگزاری امتحانات متمرکز و استاندارد است که امیدواریم همچون گذشته با جدیت در این نیمسال نیز ادامه یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» از شیراز، سعید مظلومیان امروز در نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس با اشاره به برخی از موفقیت های جدید دانشگاه پیام نور استان فارس در سال جاری به کسب چندین مقام در اولین جشنواره روابط عمومی های استان فارس، کسب مقام دوم کشوری در رشته بدمینتون دختران، مقام سوم کشوری در رشته جودو برادران، انتخاب استان فارس به عنوان یکی از استان های برتر در بحث آموزش مجازی، کسب 18 رتبه در جشنواره قرآنی کشوری و غیره اشاره کرد.

 

وی تصریح کرد: جشنواره مفاخر ملی و منطقه ای شعر و ادب دانشگاه پیام نور کشور در اردیبهشت ماه در شیراز برگزار شد که خوشبختانه از نظر معاون فرهنگی دانشگاه، این جشنواره به نحو مطلوب و مناسبی برگزار شده است.

 

رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس با اشاره به اینکه در حال حاضر در اوج فارغ التحصیلی دانش آموختگان هستیم، ابراز امیدواری کرد با تغییرات صورت گرفته در حوزه دانش آموختگان امیدواریم در روند فارغ التحصیلی دانشجویان تسریع یابد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور فارس افزود: تاکید دانشگاه در بخش توسعه کیفی، توسعه پژوهشکده ها، افزایش مجلات تخصصی، جذب اعضای هیات علمی و حذف رشته های کم متقاضی است.

 

مظلومیان همچنین با اشاره به آغاز امتحانات پایان ترم دانشگاه پیام نور از 10 خرداد ماه تا پنجم تیرماه بیان داشت: اعتبار دانشگاه به برگزاری امتحانات منظم،استاندارد و متمرکز است.

 

وی با بیان اینکه در امر برگزاری امتحانات همه امکانات مراکز و واحدها باید بسیج شوند، تصریح کرد: ویژگی برجسته دانشگاه پیام نور برگزاری امتحانات متمرکز است که امیدواریم همچون گذشته با جدیت، دراین نیمسال نیز ادامه یابد.

 

رئیس دانشگاه پیام نوراستان فارس همچنین با اشاره به زمان ثبت نمرات میان ترم از سوی اساتید گفت: اساتید باید حداکثر تا 25 خردادماه نمرات میان ترم دانشجویان را در سیستم گلستان ثبت کنند.

 

در ابتدای این نشست نیز میرزانیا، مسئول دانشگاه پیام نورآباده بیان داشت: دانشگاه پیام نور آباده در قبل از انقلاب با عنوان مرکز آموزش آزاد ایران به عنوان یکی از 21 مرکز دانشگاهی در کشور فعالیت خود را آغاز کرد که با تصویب دانشگاه پیام نور کشور در سال1367 به عنوان یکی از مراکز دانشگاه پیام نور فعالیت خود را با پذیرش 50 دانشجو در رشته ریاضی به کار خود ادامه داد.

 

رئیس دانشگاه پیام نور آباده افزود: در حال حاضر 2100 دانشجو در 30 رشته کارشناسی و یک رشته کارشناسی ارشد ادبیات عرب فعالیت می کند که 14 عضو هیات علمی وظیفه آموزش این دانشجویان را برعهده دارند.

 

میرزانیا افزود: در زمینه برگزاری فعالیت های فرهنگی این مرکز موفق به کسب مقام های کشوری وا ستانی متعددی شده است.

 

لازم به ذکر است، در ادامه این نشست شرکت کنندگان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص برگزاری هرچه بهتر امتحانات پایان نیمسال دانشجویان پرداختند./180ب2/

نظر شما