شناسهٔ خبر: 68096539 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سردار رادان در مرز مهران خبر داد؛

چاپ ۱.۵ میلیون گذرنامه در کشور/افزایش ۳۰ درصدی تردد در مهران

ایلام-فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از اول محرم تاکنون بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار گذرنامه زیارتی و عادی چاپ شده است. 

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان صبح پنجشنبه در مرز مهران گفت: همراهی، همکاری و استقبال مردم برای تأمین گذرنامه زیارتی یعنی طرح منزل تا منزل افزایش بسیار خوبی داشته به گونه‌ای که از اول محرم بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار گذرنامه زیارتی و عادی چاپ شده است.

وی به افزایش تردد در مرز مهران اشاره کرد و بیان داشت: از اول صفر تاکنون در مرز مهران حدود ۳۰ درصد افزایش خروج زائر داشته‌ایم که به این معناست پیش بینی‌های صورت گرفته در خصوص افزایش تردد زائران محقق شده است.

فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: با پیش بینی‌ها صورت گرفته تردد در مرزهای اربعینی از ۵ میلیون تردد عبور کند و پلیس این آمادگی را دارد که به زائران اربعین شبانه روز خدمت کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خودرو خصوص تردد زائران اربعین حسینی گفت: زائران عزیز در زمان حرکت با خودروها در مسیرهای مواصلاتی ضمن پرهیز از عجله و شتاب در صورت احساس خستگی حتماً استراحت کافی داشته باشند تا انشاالله با آرامش خاطر بیشتری به مرزهای اربعینی برسند.

سردار رادان در پایان به زائران اربعین حسینی توصیه کرد: با توجه به شدت گرمای هوا و به واسطه پارک خودروهای زائران در پارکینگ‌ها استدعا دارم از نگهداری هرگونه مواد آتش‌زایی، اسپری‌ها و یامواد ضد عفونی کننده ها در داخل خودرو خودداری کنند تا شاهد حوادث ناگواری نباشیم.

نظر شما