شناسهٔ خبر: 67676697 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان صنعت | لینک خبر

امروز (۲۵ تیر)؛ قیمت دام زنده در این استان‌ها کیلویی چند شد؟

تحریریه جهان صنعت نیوز

قیمت دام زنده امروز ۲۵ تیر ۱۴۰۳ پس از گذشت یک هفته آرام و بدون نوسان، همچنان به خواب عمیق فرو رفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس کشاورزی جهان صنعت نیوز، قیمت دام زنده امروز ۲۵ تیر ۱۴۰۳ در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شد. دام زنده به طور میانگین در سطح پایتخت به قیمت ۲۶۷ هزار و ۵۰۰ تومان عرضه می‌شود و هر کیلو گوسفند زنده از ۳۳۰ هزار تومان تا ۳۵۰ هزار تومان نوسان دارد. قیمت گوساله زنده نیز با تفاوت قیمت ۱۰ هزار تومانی، از ۱۹۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر است.

در بازار روز اصفهان گوسفند زنده بین ۲۸۰ هزار تا ۳۳۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است و مردم برای تهیه هر کیلو گوساله زنده مبلغی بین ۱۸۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان پرداخت می‌کنند.

در استان خراسان‌ رضوی این کالای مصرفی به میانگین ۲۵۵ هزار تومان خرید و فروش می‌شود و هر کیلو گوسفند زنده ۳۲۰ هزار تومان تا ۳۲۵ هزار تومان و گوساله زنده ۱۸۵ هزار تومان تا ۱۹۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

فارس‌نشینان به ازای هر کیلوگرم گوسفند زنده قیمتی بین ۲۹۵ هزار تومان تا ۳۱۰ هزار تومان محتمل می‌شوند.

در میدان میوه و تره‌بار استان همدان گوسفند زنده به قیمت ۲۸۰ تا ۳۱۵ هزار تومان توزیع می‌شود و قیمت گوساله زنده بین ۱۹۰ هزار تومان تا ۲۱۰ هزار تومان موج دارد.

استان قم نیز مشابه استان تهران قیمت گوساله زنده همسان است و تنها گوسفند زنده با تفاوت ۳۰ هزار تومانی نسبت به پایتخت با قیمت ۳۱۵ هزار تومان تا ۳۲۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

استان مرکزی و چهارمحال‌وبختیاری با برچسب ارزان‌ترین قیمت دام زنده، این محصول پروتئینی را به ترتیب به قیمت ۳۰۵ هزار تومان تا ۳۱۵ هزار تومان و ۲۶۰ تا ۳۰۰ هزار تومان خریداری می‌کنند.

 اقتصادآنلاین

نظر شما