شناسهٔ خبر: 67664977 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

اظهارات جالب هرنان کرسپو درباره مهدی طارمی

مهاجم پیشین باشگاه اینتر از خرید جدید این تیم تمجید ویژه‌ای کرد.

صاحب‌خبر -

باشگاه اینتر روز گذشته (شنبه) به طور رسمی اعلام کرد مهدی طارمی با امضای قراردادی سه ساله به این تیم پیوسته است. مهاجم چند فصل اخیر پورتو روز گذشته در اولین تمرین پیش‌فصل نراتزوری جهت آماده‌سازی برای فصل پیش‌رو شرکت کرد تا استارت دوره جدیدی از دوران حرفه‌ای‌اش را زیرنظر سیمونه اینزاگی زده باشد.

هرنان کرسپو که خود بین سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۳ و ۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹ در خط حمله اینتر بازی می‌کرد و در ۱۱۶ بازی ۴۵ گل برای نراتزوی به ثمر رساند، در گفتگو با روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» درباره پیوستن مهدی طارمی به اینتر گفت: به نظرم این خرید خوبی است. طارمی تجربه بین‌المللی دارد، او از باشگاهی مانند پورتو می‌آید که در آن دانش لازم را کسب کرد و پیشرفت زیادی کرده است. طارمی در اینتر می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

وی در مواجهه با این پرسش که «چه ویژگی‌ای را در طارمی بارز می‌دانید؟» اظهار داشت: او مهاجمی است که می‌داند چگونه حرکت تیم را تکمیل کند، اما همچنین می‌داند که چگونه در بازی شرکت کند و سپس می‌تواند نشان دهد که قادر به انجام چه کار‌هایی است.

سرمربی فعلی العین امارات درباره اینکه این مهاجم ایرانی چطور می‌تواند خودش را در تیم اینتر ادغام کند، خاطرنشان کرد: بازیکنان خوب همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند و طارمی یک حرفه‌ای سطح بالا است.

مهدی طارمی ۳۱ ساله در چهار فصل حضورش در پورتو آمار ۹۱ گل زده و ۵۶ پاس‌گل را در ۱۸۲ بازی از خود به‌جای گذاشت و عنوان سومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه پرتغالی را از آن خود کرد.

مهاجم تیم ملی کشورمان با پورتو یک بار قهرمان لیگ برتر پرتغال، سه بار قهرمان جام حذفی، یک بار قهرمان جام اتحادیه و دو بار قهرمان سوپرجام این کشور شد.

نظر شما