به گزارش خبرگزاری آریا (خوزستان)، رحمان بهرامی در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای چهار خطه کردن محور مواصلاتی و پر تردد دزفول به شوشتر گفت: مسیر دزفول تا شوشتر حدود 60 کیلومتر است که از این میزان 20 کیلومتر آن چهارخطه شده و حدود 26 کیلومتر باقیمانده است.
وی افزود: برای چهارخطه کردن این محور در سال 99 در قراردادی با یک پیمانکار حدود 12 کیلومتر آن اجرا شده است ولی مابقی مسیر به دلیل وجود معارض و پس از آن همزمانی با تورم هنوز باقی مانده است.
بهرامی ادامه داد: به زودی مناقصه پروژه دزفول تا پل کهنک و از پل کهنک تا شهر شرافت انجام میشود. در این مسیر اولویت نخست ما مسیر دزفول تا کهنک است.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خوزستان اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که تا قبل از هفته دولت مناقصه انجام شده و عملیات اجرایی آغاز شود و اعتبار آن نیز از سوی نماینده شهرستان پیگیری میشود.
وی بیان کرد: اعتبار ملی در نظر گرفته شده در سال گذشته 58 میلیارد تومان اما امسال 45 میلیارد تومان است که بسیار کم است. از محل اعتبارات دور دوم سفر ریاست جمهوری اعتبار 300 میلیارد تومانی در نظر گرفته شده بود که در صورت تخصیص 27 کیلومتر شوشتر تا دزفول طی دو سال تکمیل میشود.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گفت: مسیر کلی پروژه از ملاثانی – شوشتر تا دزفول و 130 کیلومتر است که چند پل خاص و رودخانهای دارد. درخواست 3 هزار میلیارد تومان پول برای این طرح داده شده است. چند پل بزرگ رودخانهای خاص مانند بندقیر، کهنک و سیاهمنصور در این طرح قرار دارد و فعلاً اولویت تکمیل قطعه شوشتر -دزفول است.
نظر شما