شناسهٔ خبر: 53605502 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار خودرهای داخلی+جدول

اقتصاد نیوز : رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو از روز گذشته استارت خورد و امروز با وجود افت نرخ دلار این روند ادامه داشت. براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX با موتورEF۷»، «سمند سورن پلاس»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو ۲۰۷ دنده ای» و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» با افزایش قیمت در بازار عرضه شدند.

صاحب‌خبر -

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز۲۹ فروردین ۱۴۰۱ پرتیراژهای ایران خودرو با افزایش یک تا ۲ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

رشد قیمت پرتیراژهای ایران خودرو از روز گذشته استارت خورد و امروز با وجود افت نرخ دلار این روند ادامه داشت. براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX با موتورEF۷»، «سمند سورن پلاس»، «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو ۲۰۷ دنده ای» و «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای» با افزایش قیمت در بازار عرضه شدند.

تداوم رشد قیمت در بازار خودرو نشان دهنده آن است که عرضه اندک موجب شده تا بازار همچنان به روند افزایشی خود ادامه دهد. از سوی دیگر به گفته فعالان بازار خودرو نوسان قیمتی در بازار خودرو در حالی هر روز قیمت خودرو را به یک سمت می برد که به گفته فعالان بازار خودرو، هنوز خریداران با بازار خودرو آشتی نکرده اند، در این خصوص فعالان بازار خودرو به این نکته تاکید می کنند که بی اعتمادی در بازار موجب شده تا معاملات در بازار خودرو به پایین ترین سطح خود برسد.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «پژو ۲۰۷ سقف شیشه ای»، «سمند LX» ، «سمند LX با موتورEF۷» و «سمند سورن پلاس»، «دنا معمولی» ، «رانا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

 
 

براساس ارزیابی بازار امروز «سمند LX» در بازار امروز بدون تغییر۲۸۰ میلیون تومان قیمت خورد و «سمند LX با موتورEF۷ » هم امروز رشدی ۲ میلیونی داشت و به ۳۱۶ رسید. از سوی دیگر امروز «سمند سورن پلاس» رشدی یک میلیون تومانی در بازار داشت و ۳۲۱ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر در میان محصولات ایران خودرو امروز «رانا پلاس» امروز بدون تغییر در بازار ۳۳۲ میلیون به فروش رسید. «دنا معمولی» امروز هم در بازار رشد و ۳۸۵ میلیون تومان در بازار معامله شد. از سوی دیگر قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» نیز در بازار با افزایش ۲ میلیونی ۴۹۲ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

 
 

از سوی دیگر در میان خانواده پژو ۲۰۷ امروز «پژو ۲۰۷ دنده ای» نیز رشدی یک میلیون در بازار داشت و ۳۸۶ میلیون دست به دست شد و قیمت «پژو ۲۰۷ شقف شیشه ای» با افزایش ۲ میلیونی در بازار به  ۳۹۷ میلیون تومان رسید.

ایران 29

نظر شما