اطلاعات بسیاری از داستان و گیمپلی Assassin’s Creed: Origins که در مجله Game Informer به آنها اشاره شده بود، لو رفتهاند.
بتازگی اطلاعات بسیاری از عنوان Assassin’s Creed: Origins درست قبل از مراسم E3 منتشر شدهاند. مجله Game Informer تصویر Assassin’s Creed: Origins را بعنوان طرح جلد شماره بعدی خود درنظر گرفته، که متاسفانه یا خوشبختانه نسخهای از مجله به دست یکی از طرفداران آن افتاده است. حال این شخص اطلاعاتی از این عنوان را در فضای مجازی منتشر کرده. اطلاعات انتشار یافته بصورت خلاصه هستند و ترتیب مشخصی ندارند، بنابراین ما فقط آنها را به همان ترتیبی که ذکر شده لیست میکنیم.
برای شروع باید بگوییم که بنابر اطلاعات لو رفته تاریخ انتشار بازی همانطور که گیمفا ساعاتی قبل نوشته بود، ۲۷ اکتبر (۵ آبان) درنظر گرفته شده. لازم بذکر است ۲۷ اکتبر یکی از تاریخهای شایعه شده برای عرضه ایکسباکس اسکورپیو میباشد. و براساس اطلاعات انتشار یافته بنظر میرسد Assassin’s Creed: Origins برروی کنسول قدرتمند مایکروسافت بسیار بهینه خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد تاریخ انتشار بازی و اسکورپیو باهم همخوانی دارند که میتواند به این معنی باشد که ممکن است یک نفر بهعمد این اطلاعات را فاش کرده باشد (یا شایدم کاملا تصادفی بوده باشد). تصویری نیز از قیمت و امتیازهای پیشخرید هرنسخه از بازی لو رفته که در ادامه میتوانید مشاهده کنید:
پیشخرید این عنوان شامل دریافت ماموریتی اضافی با نام “Secrets of the First Pyramids” میشود، همچنین نسخههای Deluxe و Gold بازی نیز بهمراه سیزنپس و قاب فلزی (Steelbook) عرضه خواهند شد. اما در ادامه تمامی اطلاعات منتشر شده از گیمپلی و داستان بازی را در اختیارتان خواهیم گذاشت. این اطلاعات توسط کاربرانی از فرومهای ردیت و NeoGAF به اشتراک گذاشته شدهاند. باردیگر متذکر میشویم که اطلاعات انتشار یافته ترتیب خاصی ندارند!
- دنیایی بسیار پویا
- شتر سواری
- شنا کردن زیر آب
- حیوانات میتوانند به سایر حیوانات حمله کنند
- مهارتها بیشتر RPG محور شدهاند
- پروتاگونیست بازی “Bayek” میتواند برای دفع تیرها (تیر و کمان) از سپر استفاده کند، و میتواند تیرهای گیرکرده به سپر خود را جهت استفاده بردارد
- امکان حمله به آرامگاه/ مقبرهها
- کار برروی این نسخه پیش از Assassin’s Creed: Unity آغاز شده است
- سیستم مبارزات جدید
- هوش مصنوعی جدید
- نقشه کوچک (minimap) از بازی حذف شده، و بجای آن در بالای صفحه قطب نمایی شبیه عناوین Elder Scrolls وجود خواهد داشت
- دکمهای برای دویدن وجود ندارد، و دویدن توسط آنالوگ کنترلر قابل انجام است
- نشستن/ دولا شدن مجدد به بازی برگشته
- دید عقاب پالس ضعیفی است که تنها ماموریتها را مشخص میکند، نه دشمنان را
- بازی در دوران عروج و سلطنت کلئوپاترا روایت میشود
- در بازی میتوانید از هرچیزی بالا بروید
- در بازی شهرهای بزرگ و کوچکی مثل ممفیس و اسکندریه وجود دارند
- کنترل کردن عقاب که پیشتر لو رفته بود، واقعیت دارد
- NPCها دارای برنامه روز و شب هستند که شامل زمانی برای غذا خوردن، خوابیدن، کار کردن و انجام ماموریت میباشد
- دشمنان نوبتی حمله نخواهند کرد
- سیستم جدید مبارزات hit-box محور است (حداکثر رسانی دقت هنگام اجرای ضربات)
- نوار آدرنالینی وجود دارد که هنگام مبارزه پر میشود، و با زدن همزمان دکمههای مخصوص مبارزه امکان اجرای حملات سنگین/ قدرتمندی خواهید داشت
- گنجهایی درکف دریاها وجود دارند که میتوانید آنها را پیدا کنید (کشتیهای غرق شده، خرابههای فراموش شده)
- سفارشیسازی براساس وضعیت کاراکتر از بازی حذف شده است
- سیستم ابزار جدید، که بازیکنان میتوانند با استفاده از آن قسمتهای خاصی از ابزارآلات خود را تقویت کنند
- سیستم ارتقای شخصیت تا سطح ۴۰ وجود دارد
- Bayek تنها شخصیت قابل بازی نیست، اما کاراکتر دیگر بازی همچنان مشخص نشده
- آیتمهای لجندری در بازی برای غارت وجود دارند
- از این پس نمیتوانید دشمنان سطح بالاتر از خود را با خنجر پنهانتان بکشید (گفته شده اگر شخصیت شما سطح ۱۰ باشد و دشمن مورد نظر سطح ۴۰، خنجر شما تنها قسمت اندکی از میزان سلامتی وی را خواهد کاست)
- دکمه آزادانه دویدن (free-running) از بازی حذف شده
- پازلها و معماهای بازی بازگشتهاند و اینبار چالش برانگیزتر خواهند بود
- قابلیتهای کاراکتر در سه بخش (غیبگو، جنگجو و شکارچی) قابل ارتقا هستند
- میادینی برای مبارزه گلادیاتورها وجود دارد
در ادامه نیز میتوانید تمامی تصاویر منتشر شده از مجله Game Informer را مشاهده نمائید:
نظر شما