شناسهٔ خبر: 9999944 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

۷۹ داوطلب تا ساعت ۱۴ امروز در انتخابات خبرگان ثبت نام کرده اند

مهر

صاحب‌خبر -
محمد حسین مقیمی در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین آمار ثبت نام کنندگان، گفت:  ۷۹ نفر تا ساعت ۱۴ ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۵۲ نفر فرایند ثبت نامشان تکمیل شده و فرایند ثبت نام ۲۷ نفر در حال تکمیل است.

مقیمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدامیک از چهره های شاخص سیاسی امروز در انتخابات خبرگان رهبری ثبت نام کرده اند، اظهار کرد: همه کسانی که برای ثبت نام به وزارت کشور مراجعه می کنند برای ما محترم و شاخص هستند.

وی افزود: در روند ثبت نام تاکنون مشکل خاصی نبوده است. اگر اسناد و مدارک همراه داوطلبان نباشد، ممکن است روند ثبت نام به طول بیانجامد، اما اگر مدارک متقاضیان آماده باشد، ثبت نام به فوریت انجام خواهد شد.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه فردا شنبه ۲۸ آذر که هم ثبت نام مجلس خبرگان و هم مجلس شورای اسلامی را در سراسر کشور داریم، تصریح کرد: ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری در ۳۱ مرکز استان و وزارت کشور انجام می شود، اما ثبت نام از متقاضیان انتخابات مجلس شورای اسلامی علاوه بر وزارت کشور و مراکز استان ها همه فرمانداری های کل کشور نیز ثبت نام را به‌عمل خواهند آورد. یعنی تعداد شعب ثبت نام از داوطلبین انتخابات مجلس بیشتر از متقاضیان مجلس خبرگان است.

مقیمی به داوطلبان انتخابات توصیه کرد: متقاضیان مدارک خود را حتما به همراه داشته باشند تا وقتشان در مراکز ثبت نام گرفته نشود.

معاون سیاسی وزیر کشور ادامه داد: داوطلبان ثبت نام در انتخابات مجلس باید مدارک اعلام شده را به همراه داشته باشند و اگر هم مدیر دولتی بودند باید استعفانامه خود را برای ثبت نام به همراه بیاورند.

نظر شما