شناسهٔ خبر: 9998740 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

آخرین وضعیت نام نویسی داوطلبان مجلس شورای اسلامی وخبرگان از کرمان

مهر

صاحب‌خبر -

ذکا اسدی کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ذکااسدی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آغاز مهلت نام نویسی از داوطلبان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکنون ۶۹ نفر ثبت نام کرده اند.

وی از نام نویسی چهار خانم برای این منظور خبر داد و افزود: از این تعداد یک نفر از حوزه انتخابیه کرمان و راور، یک نفر از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد و دو نفر نیز از حوزه انتخابیه شهربابک نام نویسی کرده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: در مجموع ۱۹ نفر از حوزه انتخابیه کرمان و راور، شش نفر از حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، فاریاب، رودبار و قلعه گنج، شش نفر از حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد، دو نفر از حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان، پنج نفر از حوزه انتخابیه رفسنجان و انار، هفت نفر از حوزه انتخابیه شهربابک، شش نفر از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر، ۱۰ نفر از حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه و هشت نفر از حوزه انتخابیه بم، ریگان و نرماشیربرای نامزدی مجلس شورای اسلامی از استان کرمان ثبت نام کرده اند.

وی همچنین با اشاره به اینکه فردا آخرین روز ثبت نام از داوطلبین مجلس خبرگان رهبری است، افزود: شمار داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه کرمان به ۱۷ نفر رسیده است.

آیت الله سید محمد خاتمی، آیت الله محمدجواد حجتی کرمانی اولین امام جمعه کرمان و نماینده اسبق مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام محمد بهرامی خوشکار نماینده فعلی مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌ الاسلام علی عارفی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی کرمان و امان الله علیمرادی بردسیری از جمله داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه کرمان هستند.

نظر شما