شناسهٔ خبر: 9991083 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار اصفهان:

۱۶۷ داوطلب مجلس در صف رقابت/لیست خبرگان استان اصفهان ۵۸ نفره شد

اصفهان - فرماندار اصفهان گفت: در آخرین روز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و پنجمین روز ثبت‌نام کاندیداهای مجلس ۵۸ نفر برای مجلس خبرگان و ۱۶۷ نفر برای مجلس از استان اصفهان ثبت‌نام کردند.

صاحب‌خبر -

فضل‌الله کفیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین آمار ثبت‌نام کاندیداهای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان اصفهان اظهار داشت: امروز آخرین روز ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری و پنجمین روز ثبت‌نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان ثبت‌نام در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری می‌توانند تا ساعت ۱۸ امروز برای ثبت نام به فرمانداری اصفهان مراجعه کنند، ابراز داشت: تاکنون برای تمدید زمان اعلام شده دستوری گزارش نشده است.

فرماندار اصفهان با بیان اینکه تاکنون ۵۸ نفر از استان اصفهان برای حضور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند، افزود: امروز ۲۶ نفر برای این امر ثبت‌نام کرده‌اند که در مجموع دو نفر خانم و ۵۶ نفر آقا بودند.

وی در ادامه با اشاره به ثبت‌نام ۱۶۷ نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از استان اصفهان اضافه کرد: ۴۹ نفر از این افراد امروز ثبت‌نام کرده‌اند و دیگر کسانی که ثبت‌نام نکرده‌اند نیز می‌توانند تا ساعت ۱۸ روز جمعه نسبت به این امر اقدام کنند.

کفیل با اشاره به اینکه ۲۵ نفر از کاندیداهای ثبت‌نام شده برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از استان اصفهان خانم هستند، ابراز داشت: آقایان نادرالاصلی و کامران و خانم اخوان از چهره‌های شاخص ثبت‌نام کننده برای دهمین مجلس شورای اسلامی از استان اصفهان هستند.

وی در ادامه در خصوص ثبت‌نام ندا واشیانی‌پور، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان برای حضور در دهمین مجلس شورای اسلامی گفت: این عضو شورا برای ثبت‌نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی باید شش ماه گذشته از شورای شهر استعفا می‌داد و در این شرایط تنها می‌تواند از شهرستان‌های دیگر استان به جز اصفهان کاندیدا شود.

نظر شما