شناسهٔ خبر: 9971732 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

در ششمین روز از آغاز مهلت ثبت نام

تعداد داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری در استان سمنان به ۶ نفر رسید

فرماندار سمنان گفت: تا پایان وقت اداری امروز تعداد داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به ۶ نفر رسید.

صاحب‌خبر -

سید عباس دانایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: امروز و همزمان با ششمین روز از اغاز مهلت نام‌نویسی این انتخابات، 2 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای حضور در انتخابات پنجمین دوره این مجلس نام‌نویسی کردند.

وی افزود: امروز حجج اسلام ایمانی و ابراهیمی با حضور در فرمانداری سمنان، نام خود را به عنوان 2 داوطلب جدبد در انتخابات مجلس خبرگان رهبری به ثبت رساندند.

فرماندار سمنان گفت: پیش از این نیز 4 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای حضور در این انتخابات از حوزه انتخابیه استان سمنان نام‌نویسی کرده بودند.

به گفته دانایی، مهلت نام‌نویسی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری فردا به پایان خواهد رسید.

وی عنوان کرد: تا کنون 37 داوطلب مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان سمنان نام‌نویسی کرده‌اند.

به گزارش تسنیم؛ پیش از این نیز نام 4 نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان سمنان به ثبت رسیده بود.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان که هم‌اکنون نیز نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری نیز است؛ در سومین روز از مهلت نام‌نویسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری سمنان ثبت نام کرد.

حجت‌الاسلام علیرضا صابریان، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان سمنان نیز در همین روز به عنوان داوطلب حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان سمنان در فرمانداری سمنان حاضر شده و نام‌نویسی کرد.

حجت‌الاسلام مرتضی مداح نیز به عنوان یکی دیگر از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای حوزه انتخابیه استان سمنان در ستاد انتخابات وزارت کشور نام نویسی کرد.

2 روز پیش نیز حجت‌الاسلام حسن صدراللهی برای حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان سمنان ثبت نام کرد.

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از بیست و ششم آذرماه امسال آغاز شده و تا دوم دی ماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما