شناسهٔ خبر: 9946403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان:

تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گیلان امروز به ۸۹ نفررسید

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان گفت: ۴۰ نفر، امروز با حضور در مراکز حوزه‌های انتخابیه گیلان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری گیلان، محمد احمدی پور با بیان اینکه در روز نخست نام نویسی 29 نفر و در روز دوم نیز 20 نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی شدند، اظهار داشت: تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی در گیلان تا پایان روز سوم نام‌نویسی به 89 نفر رسید که از این تعداد در مجموع 6 نفر زن هستند.

وی گفت: تاکنون در رشت 16 نفر، بندرانزلی 10 نفر، آستارا 9 نفر، آستانه اشرفیه 8 نفر و در هرکدام از حوزه‌های انتخابیه رودبار، تالش ماسال و رضوانشهر،لاهیجان و سیاهکل و لنگرود 7 نفر و هرکدام از حوزه‌های انتخابیه رودسر و املش ، صومعه سرا و فومن و شفت نیز 6 نفر نام‌نویسی کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با اشاره به نام‌نویسی 4 داوطلب جدید نمایندگی مجلس خبرگان برای رقابت در گیلان افزود: از بیست وششم آذرماه تاکنون نیز 18 نفر برای شرکت در انتخابات خبرگان رهبری نام‌نویسی کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نام‌نویسی از داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان رهبری تا چهارشنبه دوم دی ماه و داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا جمعه چهارم دی ماه ادامه دارد.

انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما