شناسهٔ خبر: 9926092 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه خراسان | لینک خبر

احزاب حقیقت پور: لاریجانی برای شرکت در ائتلاف اصولگرایان قولی نداده است

فراکسیون رهروان به طور مستقل در انتخابات شرکت می کند

صاحب‌خبر -

اکبری- نماینده مردم اردبیل درباره انتشار اخباری در مورد پیوستن لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان گفت: وی نه قولی برای شرکت در این جلسات به آنها داده و نه اینکه در این جلسات حضور داشته است.
وی هم چنین افزود: رهروان ولایت لیست مستقلی در سراسر کشور ارائه می دهد. به گزارش خراسان منصور حقیقت‌پور روز گذشته درجمع خبرنگاران پارلمانی گفت: با تصمیم اکثریت اعضا در شورای مرکزی فراکسیون رهروان تصمیم گرفتیم ضمن احترام به روحانیت و گروه های اصولگرایی، فراکسیون رهروان به صورت مستقل در انتخابات شرکت کند. معتقدیم  ائتلاف اصولگرایان اجازه حضور متوازن با وزن فراکسیون اکثریت مجلس را نخواهد داد .نماینده مردم اردبیل انتشار اخباری درباره پیوستن لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان را فضا سازی رسانه ای عنوان کرد و افزود: ما چیزی که از آقای لاریجانی اطلاع داریم این است که وی نه قولی برای شرکت در این جلسات به آنها داده و نه اینکه در این جلسات حضور داشته است. از این رو برخی رسانه‌ها در این زمینه فضاسازی می‌کنند.
حبیبی: شورای ائتلاف اصولگرایان اعلام موجودیت  می کند
در همین حال محمدنبی حبیبی گفت: به‌زودی شورای ائتلاف اصولگرایان اعلام موجودیت می‌کند. به گزارش مهر، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: ائتلاف اصولگرایان در شرایط کنونی یک ضرورت است و در این راستا جلسات و نشست‌های مختلفی با اصولگرایان داشته‌ایم.وی با اشاره به اعلام لاریجانی برای پیوستن به ائتلاف اصولگرایان، خاطرنشان کرد: شورای ائتلاف اصولگرایان در روزهای آینده در مرکز با سخنرانی حداد عادل اعلام موجودیت خواهد کرد. در همین حال برخی رسانه ها از برگزاری جلسه ائتلاف اصولگرایان در شب گذشته خبر دادند که هنوز جزئیاتی از چند و چون این جلسه مطرح نشده است.
 

برچسب‌ها:

نظر شما