شناسهٔ خبر: 9917472 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

روز یکشنبه؛

آمار نامزد های انتخابات مجلس خراسان رضوی به ۹۹ نفر رسید

مشهد- آمار داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه خراسان رضوی که تا پایان وقت روز گذشته ۵۴ نفر بود ظهر یکشنبه به ۹۹ نفر افزایش یافت.

صاحب‌خبر -

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه ۹۹ نفر داوطلب نامزدی انتخابات مجلس در خراسان رضوی شدند به خبرنگاران گفت: تاکنون ثبت نام ۷۵ نفر قطعی شده و ۲۴ نفر دیگر نیز در حال انجام است.

امیر پورمهدی اظهار کرد: از مجموع کل ثبت نام شدگان طی این دو روز برای نامزدی انتخابات مجلس ۳۴ نفر از حوزه انتخابیه مشهد و کلات بودند.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی اظهار داشت: بیشترین آمار ثبت نامی ها در مدت مذکور بعد از حوزه انتخابیه مشهد مربوط به حوزه فریمان با ۱۱ داوطلب و حوزه انتخابیه خواف و رشتخوار با ۹ داوطلب است.

پور مهدی افزود: پیش بینی ها و گمانه زنی ها حاکی از آن است که برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجموع حدود ۵۰۰ نفر در خراسان رضوی نام نویسی کنند.

وی ادامه داد: فرآیند ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از صبح ۲۸ آذر ماه در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی آغاز شده و داوطلبان نمایندگی می توانند تا پایان وقت اداری روز جمعه چهارم دی ماه اقدام کنند.

پور مهدی بیان کرد: تاکنون ثبت نام ۹ دواطلب نامزدی نمایندگی پنجمین دوره خبرگان رهبری در استان قطعی شده و یک نفر دیگر نیز در دست اقدام  است.

به گزارش خبرنگار مهر، خراسان رضوی دارای شش میلیون نفر جمعیت و ۱۸ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
 

نظر شما