شناسهٔ خبر: 9902426 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

نام نویسی ۱۹ داوطلب از همدان برای حضور در دهمین دور انتخابات مجلس

مهر

صاحب‌خبر -

انتخابات دهمین دوره مجلس و خبرگان رهبری

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از ستاد انتخابات استان همدان، محمدابراهیم الهی تبار اظهار داشت: طبق برنامه انتخابات، نام نویسی داوطلبان نمایندگی دوره دهم مجلس شورای اسلامی از امروز به مدت یک هفته و تا پایان روز جمعه چهارم دی ماه ادامه دارد.

وی اظهار داشت: در نخستین روز از نام نویسی برای انتخابات مجلس ۱۹ نفر برای حضور در این دور از رقابتها نام نویسی کردند که دو نفر از آنها زن هستند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان افزود: دو حوزه انتخابیه همدان و فامنین و بهار و کبودرآهنگ هر کدام با نام نویسی پنج نفر بیشترین میزان داوطلبان را در روز نخست به خود اختصاص دادند.

الهی تبار گفت: مسن ترین داوطلب متولد سال ۱۳۳۱ شمسی و ۶۱ سال دارد و جوان ترین داوطلب نیز با ۳۰ سال سن متولد سال ۱۳۶۴ است.

وی یادآور شد: شمار داوطلبان همدان برای انتخابات مجلس خبرگان تغییری نکرده و همچنان سه نفر برای از همدان داوطلب انتخابات مجلس خبرگان هستند.

گفتنی است علی شهبازی استاندار سابق کردستان از حوزه نهاوند، سیدجلال ساداتیان نماینده همدان در دوره چهارم مجلس از حوزه همدان، خسرو بیات مدیرکل سابق اداره فرهنگ و ارشاد استان از حوزه بهار وکبودراهنگ و حمید خاورزمینی دبیر کل حزب حاما در همدان از حوزه همدان از جمله نفرات ثبت نامی هستند.

نظر شما