شناسهٔ خبر: 9899039 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه خراسان | لینک خبر

مصباحی مقدم:

لاریجانی پیوستن به ائتلاف اصولگرایان را تایید کرد

صاحب‌خبر -
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز روز گذشته تأکید کرد لاریجانی تکذیبیه رسانه ها درباره پیوستنش به شورای ائتلاف اصولگرایان را تکذیب کرد تا عملاً رئیس مجلس پیوستنش به ائتلاف اصولگرایان را تأیید کرده باشد. 
به گزارش تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: «بنده تکذیبیه ای را امروز (روز گذشته) در یکی از روزنامه ها دیدم مبنی بر اینکه آقای لاریجانی به شورای ائتلاف اصولگرایان نپیوسته  است. لذا در جلسه روز شنبه (دیروز)مجمع تشخیص مصلحت نظام این تکذیبیه را به آقای علی لاریجانی نشان دادم.» وی ادامه داد: آقای لاریجانی این تکذیبیه را قبول نداشت؛ یعنی به عبارت دیگر آقای لاریجانی همچنان بر عهد خود در پیوستن به شورای ائتلاف اصولگرایان پایبند است؛ لذا آن تکذیبیه را تکذیب می کند.  مصباحی مقدم در پایان متذکر شد: من در جلسه  مجمع تشخیص مصلحت نظام به آقای لاریجانی گفتم که این را بگویید که تکذیب کنند و او هم قبول کرد.جمعه گذشته خبرگزاری تسنیم خبر داده بود که علی لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان پیوسته است. این خبر با واکنشی از سوی لاریجانی روبه رو نشد تا آنکه روز گذشته روزنامه شرق به استناد گفتگویی از کاظم جلالی، چهره سیاسی نزدیک به لاریجانی مدعی شد که لاریجانی پیوستنش به این ائتلاف را رد کرده است. این در حالی است که جلالی، بر عدم ورود فراکسیون رهروان به این ائتلاف تأکید کرده بود. امری که روز گذشته با واکنش لاریجانی شرایط را واضح تر کرده است. 
باهنر: اصولگرایان در تهران و دو سوم شهرستان ها به اتحاد رسیده اند
همچنین به گزارش ایسنا، محمد رضا باهنر در نشست تبیین ابعاد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی نفوذ در داخل کشور نیز با اشاره به انتخابات آتی مجلس، اتحاد جریان اصول گرایی را اندکی دیر اما به موقع و در سطح قابل قبولی دانست و گفت: علاوه بر پایتخت دو سوم شهرستان های کشور نیز به اتحاد لازم دست یافته اند؛ این در حالی است که در این دوره تهران در امر اتحاد انتخاباتی در شهرستان ها دخالت نمی کند و در صورت لزوم تنها به ارائه مشاوره اکتفا می کند؛ اگر برنامه ها همین گونه ادامه یابد احتمالا مجلس دهم هم مجلسی اصول گرا باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما