شناسهٔ خبر: 9879176 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با سراسر کشور؛

ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی درکرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه گفت: همزمان با سراسر کشور کار ثبت نام از داوطلبان شرکت در در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمانشاه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

فضل الله رنجبر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از صبح امروز شنبه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه آغاز شد و تا ۴ دی ادامه دارد.

فرماندار کرمانشاه گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به فرمانداری کرمانشاه یا وزارت کشور نسبت به ثبت نام خود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه داوطلبان تا ۴ دی برای ثبت نام فرصت دارند، گفت: به همراه داشتن ۳ نسخه کپی از کارت ملی و شناسنامه عکس دار به همران اصل این مدارک، تعداد ۱۰ قطعه عکس جدید ۳ در ۴، اصل و کپی آخرین مدرک تحصیلی و اصل و کپی گواهی رسمی قبول استعفا و یا نداشتن اشتغال در پستی خاص و مشاغل مشمول استعفای موضوع ماده ۲۹ قانون انتخابات مجلس از جمله مدارک الزامی برای ثبت نام است.

رنجبر ارائه اصل و کپی کارت پایان خدمت دوره وظیفه عمومی یا مدرک موثق نسبت به مشخص بودن وضعیت مشمولی را  الزامی دانست.

وی همپنین گفت: کار ثبت نام از داوطلبان انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز در حال انجام است و تا ۲ دی ماه ادامه دارد.

رنجبر افزود: رای مردم باید محفوظ باشد و در امنیت و صلاح دید کامل  به همراه انتخاب کاندید اسبق و مناسب در انتخابات حضور پیدا کند.

نظر شما