شناسهٔ خبر: 9875310 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

تمامی فعالیت ها و تحرکات سیاسی نامزدهای احتمالی مجلس، رصد می شود

ایرنا

صاحب‌خبر -

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استنانداری، علی نواداد در حاشیه بازدید از روند ثبت نام نامزدهای مجلس خبرگان رهبری، گفت: مقدمات و زیر ساخت های لازم برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری آماده است و از دیروز ثبت نام برای نامزدهای خبرگان رهبری به مدت یک هفته آغاز شده و از فردا هم کار ثبت نام از نامزدهای مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به برخی وظایف هیات بازرسی ستاد انتخابات استان، اظهار کرد: صیانت از آرای مردم، یکی از مهمترین وظایف و اولویت های ماست و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم گرفت.
نواداد با اشاره به اینکه اعضای هیات بازرسی استان متشکل از پنج نفر است از تشکیل هیات های بازرسی شهرستان ها متشکل از سه نفر در روزهای آتی خبر داد و اعلام کرد: در زمان انتخابات، هر صندوق، یک نفر بازرس و هر 20 صندوق، یک سر بازرس خواهد داشت.
نواداد گفت: بازرسی از جریان جلسات و رفتارهای انتخاباتی، ارزیابی عملکرد عوامل اجرایی انتخابات، ارزیابی و بررسی ترفندها و تخلفات انتخاباتی و ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی دخیل در برگزاری انتخابات از مهم ترین وظایف کمیته بازرسی است.
وی در بخش پایانی سخنان خود بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های رسانه های ارتباط جمعی اعم از صدا و سیما، مطبوعات و خبرگزاری ها در راستای تشویق مردم به حضور حداکثری در انتخابات تاکید کرد.
پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور هفتم اسفند ماه امسال در آذربایجان شرقی برگزار می شود.
آذربایجان شرقی پنج نماینده در مجلس خبرگان رهبری و 19 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
3071/6183

نظر شما