شناسهٔ خبر: 9874276 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

فضای باز سیاسی برای برگزاری انتخابات در لرستان فراهم است

مهر

صاحب‌خبر -

سعید شاهرخی

سید سعید شاهرخی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه مراحل ثبت نام نامزدهای انتخاباتی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در لرستان همزمان با سراسر کشور و به دستور وزیر کشور روز گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: کار ثبت نام کاندیدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری تا دوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز در حوزه انتخابیه مرکز لرستان اولین کاندید مجلس خبرگان رهبری با حضور در فرمانداری خرم آباد نسبت به ثبت نام در این دوره از انتخابات اقدام کرد، افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در ۳۱ حوزه انتخابیه اصلی و فرعی لرستان برگزار می شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: کار تشکیل هیئت های اجرایی انتخابات در استان آغاز شده است.

شاهرخی با بیان اینکه بر اساس جدول زمانبندی تعیین شده کار ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز از ۲۸ ام آذرماه آغاز می شود، گفت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در لرستان وجود دارد.

حضور مردم در این دوره انتخابات چشمگیر خواهد بود

وی با اشاره به اینکه بر اساس آمار ارائه شده مجموعا ۲۲ هزار نفر کار برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در استان را به عهده دارند، یادآور شد: تلاش بر این است که بتوانیم زمینه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه برگزاری انتخابات می تواند فضای نشاط سیاسی در جامعه را برای رای دهندگان و کسانی که در معرض انتخاب قرار می گیرند فراهم کند، تصریح کرد: بر اساس برآودهای صورت گرفته نشاط خوبی در استان در این زمینه فراهم شده به شکلی که همه گروه ها با سلایق مختلف برای حضور در انتخابات خود را آماده کرده اند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه فضای باز سیاسی برای برگزاری انتخابات در استان فراهم است، افزود: پیش بینی می شود حضور مردم در این دوره از انتخابات بسیار چشمگیر تر از دوره های قبل باشد.

وی ادامه داد: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای به طور حتم شاهد رقم خوردن حماسه پرشکوه دیگری در استان خواهیم بود.

نظر شما