شناسهٔ خبر: 9872298 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

شمار داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان از زاهدان تغییر نکرد

ایرنا

صاحب‌خبر -

علی اصغر جمشید نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته (پنجشنبه) و در نخستین روز از آغاز ثبت نام نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، یک نفر در استان با حضور در فرمانداری زاهدان ثبت نام کرد.
وی گفت: این فرد ثبت نام شده یکی از مولوی های اهل سنت سیستان و بلوچستان است.
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ثبت نام کنندگان، حتما مدارک لازم را طبق اطلاعیه های صادرشده، برای ثبت نام به ستاد انتخابات به همراه داشته باشند.
وی اضافه کرد: همچنین داوطلبان، کار ثبت نام را هرچه زودتر انجام دهند و این امر را به روزهای آخر موکول نکنند.
وی گفت: تمام تمهیدات لازم برای نام نویسی داوطلبان مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری شهرستان زاهدان مرکز حوزه انتخابیه سیستان و بلوچستان فراهم است.
رئیس ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان افزود: داوطلبان مجلس خبرگان رهبری از سراسر استان می توانند با مراجعه به فرمانداری زاهدان نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
جمشید نژاد بیان کرد: نام نویسی از داوطلبان نامزدی نمایندگی پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه استان از روز گذشته آغاز و تا چهارشنبه دوم دی ماه ادامه دارد.
بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، انتخابات سراسری پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان در روز جمعه هفتم اسفند 1394 برگزار می شود.
استان سیستان و بلوچستان دارای دو کرسی در مجلس خبرگان رهبری و هشت کرسی در مجلس شورای اسلامی شامل زابل (زابل، هیرمند] زهک، هامون و نیمروز) دو نماینده، زاهدان دو نماینده، خاش یک نفر، ایرانشهر (ایرانشهر، دلگان، فنوج و سرباز) یک نفر و چابهار(نیکشهر، کنارک، چابهار و قصرقند) یک نفر است.
8005 /6081

نظر شما