شناسهٔ خبر: 9859609 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

امام جمعه کرج: انتخابات نماد اقتدار نظام است

ایسنا

صاحب‌خبر -

47.jpg

‌امام جمعه کرج گفت: اتفاق نظر مردم و مسئولین ضامن اقتدار نظام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه البرز، حجت الاسلام محمد مهدی حسینی همدانی امرو(26آذر)، در مراسم آغاز ثبت نام داوطلبین انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه البرز اظهار کرد: دو انتخابات پیش رو یعنی انتخابات مجلس دهم وپنجمین انتخابات مجلس خبرگان بسیار حساس و سرنوشت ساز است.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک حضور حداکثری و پرشور مردم دراین انتخابات برکات و نتایج مثبت زیادی به همراه خواهد داشت.

حسینی همدانی افزود: همه انسان‌ها درانتخاب خود آغاز هستند؛ چرا که خداوند ذات بشری را آزاد آفریده است.

وی در ادامه با اشاره به این که همه مردم باید با حضور درانتخابات در راهی کردن شایسته‌ترین افراد به خانه ملت سهیم باشند، گفت: هرچند هرکس دراین انتخابات یک حق رای دارد، ولی با همین یک رای نیز می‌تواند در آینده کشور تاثیر‌گذار باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به حساسیت انتخابات مجلس دهم تصریح کرد: در مجلس شورای اسلامی افرادی باید انتخاب شوند که دغدغه قانون‌گذاری داشته باشند و ساختار توسعه را به خوبی بدانند.

‌این مسئول گفت: درکنار انتخابات مجلس، مردم بایدانتخابات مجلس خبرگان را نیز جدی بگیرند.

حجت الاسلام حسینی همدانی گفت: بسیاری گمان می‌کنند که در مجلس خبرگان، رهبری عزل یا نصب می‌شود که این تصور نادرست بوده و به نوعی انحراف فکری محسوب می‌شود.

امام جمعه کرج گفت: مجلس خبرگان وظیفه تشخیص فقاهت، عدالت و کفالت را دارد و نمی‌تواند نسبت به عزل و یا نصب رهبری اقدام کند.

وی در ادامه سیاسی شدن انتخابات مجلس خبرگان را خطری بزرگ اعلام کرد و گفت: انتخابات خبرگان یک مساله دینی و الهی است و باید خالی از جناح بندی‌های سیاسی باشد.

وی در ادامه صحبت‌های خود به اهمیت اتفاق نظر مردم و مسئولین تاکید کرد و افزود: در شرایط فعلی که دشمن سعی دارد، به هر نحوی مردم را از نظام ناامید کند، همدلی مردم و مسئولین می‌تواند مانع از تحقق اهداف شوم آنها شود.

حسینی همدانی در پایان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده اقتدار نظام و عزت مندی ملت شریف ایران است.

برچسب‌ها:

نظر شما