شناسهٔ خبر: 9806939 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان:

۹ ستاد شهرستانی برنامه‌های دهه فجر را در استان همدان اجرا می‌کنند

همدان - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: ۲۲ کمیته در همدان و ۹ ستاد شهرستانی در استان همدان برنامه‌های دهه فجر را در استان همدان اجرا می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن فاضلیان ظهر سه‌شنبه در ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با تأکید بر شکل‌گیری سریع‌تر ستادهای شهرستانی گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر در استان همدان، گفت: فعالیت‌ها برای برگزاری شایسته برنامه‌ها از هم‌اکنون آغازشده است.

وی همگرایی و هماهنگی را رمز پیروزی انقلاب و نهضت اسلامی دانست و گفت: با وحدت کلمه و همدلی می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم و برگزاری باشکوه مراسم یوم‌الله دهه فجر نیز ازجمله کارهای بزرگ است که باید همه علاقه‌مندان به‌نظام و انقلاب همدل و هم‌جهت باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان به دستاوردها و برکات پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: مهم‌ترین هدف بزرگداشت این روزها زنده نگه‌داشتن یاد حضرت امام خمینی(ره) و کسانی که خون خود را برای آبیاری درخت بزرگ انقلاب خالصانه تقدیم کردند، است.

وی گفت: باید عوامل پیروزی انقلاب و به‌ویژه نقش اقشار مختلف مردم به رهبری حضرت امام خمینی در پیروزی انقلاب را برای همگان تبیین کنیم و به همه یادآوری کنیم که ایمان، حضور آگاهانه، توکل به خداوند و تبعیت از رهبری از رموز اصلی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بود.

وی ادامه داد: مطرح بودن امت اسلام در دنیا و ایجاد حکومت بر مبنای اسلام و اجرای آن، احیا غرور و ایجاد خودباوری در ملت ایران از دیگر آثار پربرکت انقلاب اسلامی بوده است.

وی در خصوص سخنران روز پیروزی انقلاب اسلامی در همدان و شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: برای انتخاب سخنران این روز در شهرستا‌ن‌ها باید فرمانداران و ائمه جمعه موضوع را پیگیری کنند.

نظر شما