شناسهٔ خبر: 9786950 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار شهرستان میامی:

اعضای هیئت اجرایی انتخابات خبرگان در میامی انتخاب شدند

میامی- فرماندار شهرستان میامی از انتخاب ۱۳ نفر به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخابات خبرگان رهبری در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد قاضی عصر دوشنبه و در خلال جلسه انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات خبرگان رهبری به میزبانی فرمانداری این شهرستان، با بیان اینکه ۱۴ نفر اعضای هیئت اجرایی، با رای منتخبان معتمدان محلی و اعضای شورای اداری این شهرستان برگزیده شده اند، ابراز داشت: بر اساس رای ۳۰ تن از حضار در این نشست، چهره هشت عضو اصلی و پنج عضو علی‌البدل هیئت اجرایی انتخابات خبرگان شهرستان میامی مشخص شد.

وی افزود: عباسعلی اصغری، غلامرضا آقایی، ابوالقاسم جمال بسطامی، ابوالفضل آقایی، محمدرضا بارانی، رضا فتحی، نصیرصائمی و حسن مقدسی به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات خبرگان رهبری و منوچهرحسن بارانی، احمد کیوان، علی اکبر گودرزی، حسن شجاعی و محمد عربصالحی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

مردم مجری انتخابات هستند

فرماندار میامی همچنین با بیان اینکه مردم در انتخابات هفتم اسفندماه جاری، ضمام امور اجرایی را به دست خواهند داشت، گفت: برگزاری و نظارت بر حسن انجام انتخابات در ایران برعهده مردم است که این مهم نمود بارز مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

قاضی با اشاره به تعیین افراد هیئت اجرایی انتخابات توسط خود مردم و از بین معتمدان محلی، بیان داشت: اعضای ثابت و علی البدل هیئت اجرای انتخابات توسط مردم و از بین خود آنها انتخاب می شوند تا روند برگزاری انتخابات توسط مردم به صورت مستقیم به منصه ظهور گذاشته شود.

وی ادامه داد: با وجود تبلیغات دشمنان انقلاب اسلامی، در تمام انتخاباتی که درکشور برگزار شده شاهد حضور گسترده و بی نظیر مردم پای صندوق‌های رأی بوده‌ایم و قطعا هفتم اسفند ماه سال جاری نیز شاهد انتخاباتی باشکوه‌ خواهیم بود.

شرایط برای برگزاری انتخابات خوب مهیا است

فرماندار شهرستان میامی انتخاب خبرگان رهبری را امتیاز بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی در ایجاد مردم سالاری دینی دانست و گفت: مردم با رای مستقیم خود اعضای خبرگان رهبری یا یکی از حساس ترین نمایندگان خود، را با آزادی کامل انتخاب می کنند که این اوج مردم سالاری در کشور ایران اسلامی است.

قاضی تاکید کرد: همه نهادهای اداری و اجرایی شهرستان میامی آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه و فراهم آوردن شرایط برای حضور حداکثری مردم متدین و خداجوی این شهرستان است لذا این اطمینان را می دهیم که در روز هفتم اسفندماه شاهد برگزاری انتخاباتی ویژه با حضور گسترده مردم خواهیم بود.

علاوه بر فرماندار میامی، در این نشست، دادستان عمومي و رئیس اداره ثبت احوال شهرستان میامی و تنی چند از معتمدان محلی حضور داشتند.

نظر شما