شناسهٔ خبر: 9758428 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رویکرد | لینک خبر

مادر روانی دو کودک خود را در گچساران کشت

روابط عمومی نیروی انتظامی گچساران اعلام کرد، مادر گچسارانی با سابقه بیماری روانی دو کودک خود را کشت و سپس اقدام به خود زنی کرد.

صاحب‌خبر -
مادر روانی دو کودک خود را در گچساران کشت
به گزارش " رویکرد "  این زن سابقه بیماری روانی دارد و هنگام ارتکاب قتل، داروهای تجویزی از سوی پزشک را نداشته و مصرف نکرده بود.
براساس این گزارش، این بیمار روانی پس از قتل دو فرزند خود با چاقو خودزنی و سه قسمت از بدن خود را زخمی کرده است.
نیروی انتظامی با هماهنگی قوه قضاییه این بیمار روانی را به بیمارستان منتقل و پزشکان وی را تحت درمان قرار داده اند.
دو کودک شش و چهار ساله دو قربانی این حادثه هستند.
به گفته همسایه ها این خانواده در شهرک هدایت شهر دوگنبدان ساکن بودند؛پدر دو کودک قربانی یک کارگر ساده است.