براساس این گزارش، این بیمار روانی پس از قتل دو فرزند خود با چاقو خودزنی و سه قسمت از بدن خود را زخمی کرده است.
نیروی انتظامی با هماهنگی قوه قضاییه این بیمار روانی را به بیمارستان منتقل و پزشکان وی را تحت درمان قرار داده اند.
دو کودک شش و چهار ساله دو قربانی این حادثه هستند.
به گفته همسایه ها این خانواده در شهرک هدایت شهر دوگنبدان ساکن بودند؛پدر دو کودک قربانی یک کارگر ساده است.