شناسهٔ خبر: 9638136 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

زخمی شدن ۳ صهیونیست در عملیات مقاومتی در قدس/ شهادت مجری عملیات + تصاویر

اختصاصی ابنا

یک جوان فلسطینی با سلاح سرد به گروهی از صهیونیست‌ها در قدس اشغالی حمله کرده و پس از زخمی کردن سه نفر از آنان به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ نظامیان رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه به سمت جوانی فلسطینی در خیابان ارمیا در قدس اشغالی به ادعای اینکه قصد حمله به صهیونیست‌ها را داشته است، تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.

این جوان فلسطینی با سلاح سرد به گروهی از صهیونیست‌ها در قدس اشغالی حمله کرده و ۳ نفر از آن‌ها را زخمی کرد. پس از آن نظامیان رژیم صهیونیستی این جوان فلسطینی را به رگبار بسته و شهید کردند.

در همین راستا، سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این جوان فلسطینی ۲۱ ساله و ساکن محله بیت حنینا در قدس اشغالی می‌باشد.

«لوبا سمری» گفت که این جوان فلسطینی با خودروی شخصی‌اش یک صهیونیست را زیر گرفته سپس از خودرو پیاده شده و یک نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و زخمی کرده است.

این جوان فلسطینی در ‌‌نهایت توسط نظامیان رژیم صهیونیستی به رگبار بسته شد و به شهادت رسید.

شایان ذکر است که با شهادت این فلسطینی، شمار شهدای انتفاضه قدس پس از گذشت ۶۷ روز به ۱۱۵ نفر رسید و شمار مجروحان نیز به مرز ۱۴۰۰۰ نفر رسیده است. تاکنون ۲۲ شهرک نشین و نظامی صهیونیست نیز به هلاکت رسیده و صد‌ها نفر دیگر زخمی شده‌اند.


..................
پایان پیام/ ۲۱۸

نظر شما