شناسهٔ خبر: 9617942 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

انسداد محور پونل ـ خلخال، کولاک در همدان

تابناک

صاحب‌خبر -
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد: محور پونل- خلخال در استان های اردبیل و گیلان به علت بارش شدید برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس راهور نیروی انتظامی، در استان اردبیل (محور خلخال-اسالم) ، استان همدان (گردنه اسدآباد) و ارتفاعات استان کرمانشاه کولاک و یخ زدگی گزارش شده است و تردد در این محورها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

همچنین بار ترافیک در استان البرز باند جنوبی آزاد راه کرج - قزوین (محدوده استاندارد تا پل فردیس) و باند جنوبی آزاد راه تهران - کرج (محدوده پل فردیس تا پل کلاک) نیمه سنگین گزارش شده است.
در استان های آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری ، زنجان، کرمانشاه ، لرستان (اکثر محورها) ، استان آذربایجان شرقی (محورهای اهر-تبریز و هشترود-زنجان) ، استان ایلام (محورهای ایلام-کرمانشاه و ایلام-اسلام آباد) ، استان همدان (محورهای همدان-کرمانشاه و همدان-ملایر)، استان گیلان (محور اسالم-خلخال) ، استان اصفهان (محورهای اصفهان-شهرکرد و سمیرم-شهرضا) و ارتفاعات استان مرکزی بارش برف اعلام شده است.

مدارس برخی شهرستان های کردستان تعطیل شد


سنندج- ایرنا- بارش برف شدید و سرمای هوا، مدارس شماری از شهرستان های استان کردستان را در امروز یکشنبه در نوبت صبح تعطیل کرد.

مسوول روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش استان کردستان گفت: بارش برف و سرمای هوا مدارس ابتدایی و راهنمایی شهرستان های سنندج، قروه، دیواندره، کامیاران، بیجار و موچش را امروز یکشنبه در نوبت صبح تعطیل کرد.

علیرضا منتشلو به خبرنگار ایرنا افزود: با این حال مدارس سایر شهرستان ها باز است و برای تعطیلی نوبت بعد از ظهر هنوز تصمیم گیری نشده است.

بارش برف از ساعات اولیه بامداد امروز در بسیاری از شهرستان های استان کردستان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.
اداره کل هواشناسی استان کردستان برای امروز و همچنین فردا دوشنبه بارش برف و باران را پیش بینی کرده است.

بر اساس گزارش هواشناسی کردستان، همگرایی دو توده هوای سرد و خشک شمالی و گرم و مرطوب مدیترانه ای از غروب روز شنبه 14 آذر منجر به شکل گیری یک جبهه فعال بارشی از ساعات صبح امروز یکشنبه 15 آذر در غرب و جنوب غرب کشور و از جمله در کل استان کردستان می شود.
این جبهه سبب بارش هایی حداقل بین 10 تا 30 میلیمتر بارندگی عمدتا به صورت برف بین 10 تا 30 سانتیمتر خواهد شد و تا صبح دوشنبه 16 آذر فعالیت بارشی آن تداوم خواهد داشت.

بر اساس این پیش بینی اداره هواشناسی فرا رفت سرما و یخبندان همراه با این جبهه تا شمال خلیج فارس انتقال می یابد.

دمای هوا هم اکنون در سنندج مرکز استان کردستان به صفر درجه رسیده است.

در استان های خوزستان ، کهکیلویه و بویراحمد و لرستان (اکثر محورها)، استان گیلان (محورهای ماسوله و چابکسر) و استان اصفهان (محور اصفهان-شهرضا) بارش باران گزارش شده است.

براساس این گزارش سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

برچسب‌ها:

نظر شما