شناسهٔ خبر: 9554346 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

فرمانده انتظامی استان ایلام:

تمهیدات لازم برای کنترل مبادی ورودی مرز مهران اندیشیده شده است

فرمانده انتظامی استان ایلام از کنترل شدید ورود زائران از مرز مهران توسط پلیس خبر داد و گفت: تمهیدات لازم برای کنترل مبادی ورودی در این مرز اندیشیده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مهران، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی اظهار داشت: موج بازگشت زائران از عتبات عالیات آغاز شده و خروجی مرز مهران نیز بسته است.

وی از زائران عتبات عالیات که قصد ورود به کشور دارند خواست زمان بازگشت خود را مدیریت کرده و از عجله و شتاب پرهیز کنند تا در زمان ورود به کشور با مشکلات مواجه نشوند.

سردار دولتی با اشاره به تردد بیش از 800 هزار نفری زائران از مرز مهران در ایام منتهی به اربعین افزود: حجم جمعیت بین سه تا چهار روز به کشور باز می‌گردند و این موضوع باعث ازدحام شدید در مرز مهران می‌شود که کار خدمات رسانی را هم با مشکل مواجه خواهد کرد.

وی با تاکید بر تمهیدات ویژه پلیس و دیگر دستگاه‌های امنیتی بر ورود زائران به کشور یادآور شد: کنترل‌ها در پایانه مرزی مهران از روز گذشته تشدید شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام از زائران و رانندگان عزیز خواست که از عجله و شتاب در برگشت اجتناب و در طول مسیر با سرعت مطمئنه حرکت و از انجام حرکات حادثه ساز خودداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما