شناسهٔ خبر: 9528107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جمهوری‌اسلامی | لینک خبر

اعزام 9 هزار نفر از قزوین به عتبات عالیات

صاحب‌خبر -

قزوین- خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی:فرماندار قزوین از اعزام 9 هزار زائر به عتبات عالیات به مناسبت اربعین حسینی خبر داد.
سید علی موسوی در جلسه شورای اداری استان قزوین که با حضور استاندار و معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین در سالن اجتماعات فرمانداری برگزاری شد با بیان این خبر افزود: تاکنون 13 هزارو 500 نفر در کل استان به منظور اعزام به عتبات عالیات به مناسبت اربعین حسینی ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد هشت هزارو 12 نفر از ساکنان شهرستان قزوین بوده‌اند.
فرماندار قزوین در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی اداره کل حج و زیارت در مجموع 15 هزار نفر از استان قزوین به عتبات عالیات اعزام خواهند شد تصریح کرد: از این تعداد زائر پیش‌بینی می‌شود 9 هزار نفر آنان از شهرستان قزوین اعزام شوند. موسوی در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور ارائه خدمات مناسب جهت اعزام زائران به عتبات عالیات خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، هم اکنون با تشکیل کمیته‌های مختلف در زمینه ثبت نام، امنیت، حمل و نقل، امور فرهنگی، بهداشت و درمانو اسکان زائران در عتبات عالیات برنامه ریزی شده است.
وی در ادامه به موقعیت ارتباطی شهرستان قزوین اشاره و بر لزوم آمادگی تمامی دستگاههای امدادی و خدمات رسان به منظور استقبال از زائران سایر استان‌ها تاکید و تصریح کرد: تجمع عظیم مسلمانان در عتبات عالیات همزمان با اربعین حسینی نمایش عظمت ارادتمندان اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام است و همه ما وظیفه داریم در جهت برگزاری هرچه با شکوهتر این مراسم معنوی و عبادی سیاسی تلاش کنیم.

نظر شما