شناسهٔ خبر: 9512434 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

با امضای زائران اربعین انجام می شود

طرح بین المللی محکومیت جنایت عاشورا در سازمان ملل

حوزه/ طرح بین المللی مستشهدین عاشورا در محکومیت جنایات عاشورا در سازمان ملل به همت موکب خدام الحسین در مسیر پیاده روی اربعین در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری «حوزه» با همت موکب خدام الحسین طرح بین المللی مستشهدین عاشورا با موضوع محکومیت جنایت عاشورا از بعد بشر دوستانه در مراسم پیاده روی اربعین و در عمود 1120 در حال اجرا است.

بنیاد فرهنگی تولی اعلام کرد که از اهداف این طرح بررسی و محکوم کردن جنایت صورت گرفته از بعد حقوق بشر،معرفی و شناساندن مسببین و افراد دخیل در واقعه کربلا بعنوان جنایتکاران جنگی، هم صدا کردن فعالین حقوق بشر و عدالت خواهان جهان جهت ثبت واقعه ی کربلا به عنوان اولین جنایت جنگی بعد از اسلام در سازمان ملل متحد، نام گذاری روز عاشورا به عنوان روز جهانی یادمان عاشورا در سازمان ملل متحد و جلوگیری از تکرار هتک حرمت ها و تخریب آثار تاریخی و مذهبی نظیر بارگاه و ضریح ایمه قبرستان بقیع و حرم حضرت حمزه سید الشهدا است.

زائرین پیاده روی اربعین حسینی می توانند با مراجعه به غرفه ی مستشهد عاشورا و ثبت اسم و امضا در این طرح شرکت کنند.

همچنین علاقه مندانی که امکان حضور در راهپیمایی اربعین را ندارند می توانند با مراجعه به سایت www.ashoora.org و مطالعه راهنمای ثبت امضای فیزیکی در این طرح شریک شوند.

نظر شما