شناسهٔ خبر: 9498624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

خدمات‌رسانی به زائران اربعین در بازگشت به کشور ادامه دارد

ایسنا

صاحب‌خبر -

1448626690045_ISNA-8.jpg

شهردار چذابه از استقبال و ادامه خدمات‌رسانی به زائران اربعین در بازگشت به کشور خبر داد.

محمد صفری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: خدمات رسانی به زائران اربعین با تلاش مردم از سراسر خوزستان و با برپایی موکب‌های متعدد در مرز چذابه در حال انجام است.

وی افزود: همچنین در مسیر اهواز تا حمیدیه، سوسنگرد ، بستان و چذابه موکب‌های متعددی به صورت مردمی، خدمات مختلف رفاهی را در اختیار زائرانی که از این مسیر عبور می‌کنند، قرار می‌دهند.

صفری ادامه داد: در مرز چذابه نیز در مسافتی حدود 1.5 کیلومتر، 105 موکب شهرستانی و محلی مستقرند و همچنان در حال خدمات‌رسانی به زائران هستند.

شهردار چذابه گفت: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه گذشته با ازدحام و تردد جمعیت عظیمی از زائران به سمت مرز چذابه روبه‌رو بودیم. تردد زائران دیروز و امروز نیز ادامه دارد ولی حجم ترددها نسبت به روزهای پنج‌شنبه و جمعه کاهش داشته است.

وی با اشاره به آغاز بازگشت زائران از عراق اظهار کرد: از روز جمعه شاهد بازگشت گروهی از زائران به کشور هستیم. این زائران زودتر به کربلا سفر کرده بودند و برای مواجه نشدن با ترافیک جمعیت، قبل از اربعین بازگشته‌اند. حجم بازگشت زائران در روزهای آینده نیز بیشتر خواهد شد.

صفری عنوان کرد: دست‌اندرکاران و مسئولان مربوطه در مرز چذابه در بازگشت زائران به کشور نیز آماده خدمات‌رسانی هستند.

نظر شما