شناسهٔ خبر: 9496115 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس مجلس شورای اسلامی وارد منطقه آزاد اروند شد

اهواز- ایرنا-علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی لحظاتی پیش به منظور دیدار از روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در شلمچه وارد فرودگاه بین المللی آیت الله جمی آبادان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی لاریجانی روز یکشنبه در سفر به منطقه آزاد اروند از روند خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی بازدید می کند.
عبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان، اعضای شورای تامین شهرستان های آبادان و خرمشهر و جمعی از نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی استقبال کردند.
رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه) به منظور دیدار از اقدامات انجام شده در حوزه تسهیلات زوار اربعین و نحوه خدمات رسانی به زائران در پایانه مرزی مهران وارد استان ایلام شد.
لاریجانی در سفرش به ایلام، ضمن بازدید از پایانه مرزی مهران و نحوه خدمات دهی به زائران اربعین حسینی در این پایانه، از نزدیک با روند اجرایی خدمات رسانی در پایانه مرزی مهران آشنا شد و از مسوولان دستگاههای اجرایی، یگان های مرزی و دستگاه های خدمات رسان در این پایانه قدردانی کرد.
مرزهای شلمچه و چذابه دو گذرگاه زمینی عبور زائران برای سفر از خوزستان به عراق است.
از ابتدای ماه صفر تاکنون بیش از 650 هزار زائر به منظور شرکت در آیین های اربعین حسینی در عراق، از مرزهای شلمچه و چذابه در خوزستان عبور کرده اند.
روزانه بیش از 17 هزار زائر پیش از اربعین حسینی نیز درحال بازگشت به کشور هستند.
7151/6125/3015

نظر شما