شناسهٔ خبر: 9475733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

ثبت نام ۱۵ هزار کهگیلویه وبویراحمدی برای اعزام به کربلا

یاسوج - معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ثبت نام بیش از ۱۵ هزار نفر از مردم این استان در سامانه سماح برای اعزام به کربلا ویژه اربعین خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح محمدی عصر شنبه در جلسه کمیته ها و اعضای ستاد اربعین استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون برای حدود هفت هزار نفر از افراد ثبت نام کرده در سامانه سماح ویزا صادر شده است.

وی با بیان اینکه اربعین تجلی نمایش قدرت جمهوری اسلامی ایران و شیعه است، بیان داشت: این مناسبت حرکتی مقتدرانه و نوعی جنگ نرم است که به برکت خون امام حسین(ع) و یارانش نصیب مسلمانان شده است.

محمدی قیام امام حسین(ع) را عزت بزرگ و حرکت تأثیرگذار اسلام دانست و اظهار داشت: امروز آثار این حرکت را در تمام اعصار و انسان ها و جامعه بشری شاهد هستیم.

وی در ادامه به اشاره به فراهم ساختن شرایط امنیتی و خدماتی برای اعزام زائران این استان به مراسم اربعین حسینی در کربلا، یادآور شد: در این خصوص کارهای ارزشمندی انجام گرفت.

 معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برگشت زائران از کربلا به علل مختلف از جمله حساسیت های امنیتی اهمیت دارد، تصریح کرد: باید برگشت زائران را از هنگام ورود به شلمچه و استان های همجوار جدی بگیرم و کار را تمام شده قلمداد نکنیم.

محمدی با تأکید بر اینکه صدا و سیما اطلاع رسانی لازم برای برگشت زائران را انجام دهد، اضافه کرد: تمهیدات لازم برای خدمات رسانی و استقبال از زائران استان در پل خیرآباد انجام و در مسیر برگشت ایستگاه های صلواتی پیش بینی شود.

نظر شما