شناسهٔ خبر: 9475397 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

همزمان با آغاز پیاده روی اربعین انجام می شود؛

توزیع وسائل توانبخشی و ارائه خدمات مشاوره‌ای به زائران اربعین

سازمان بهزیستی در آستانه اربعین حسینی اقدام به توزیع وسایل کمک توانبخشی، ارائه خدمات مشاوره و .. به زائران در مرز مهران کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیرکل بهزیستی استان ایلام در آستانه ایام سوگواری اربعین با توجه به حرکت خیل عظیم جمعیت زانران به عتبات عالیات از راه‌اندازی ستاد زائران گمشده اربعین خبر داد و گفت: استقرار میز خدمت در راستای توزیع وسائل توانبخشی سبک همچون واکر و عصا میان سالمندان و معلولان زائر و اعزام تیم‌های سیار اورژانس اجتماعی در مرز مهران برای ارائه خدمات مشاوره‌ای به زائران از دیگر اقدامات بهزیستی در این ایام است.

فرهاد قیصربیگی در آستانه ایام سوگواری اربعین با توجه به حرکت خیل عظیم جمعیت زانران به عتبات عالیات از راه‌اندازی ستاد زائران گمشده اربعین خبر داد و گفت: میز خدمت بهزیستی ایلام نیز در مرز مهران خدمات ارائه می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام، ادامه داد: در این مکان وسائل توانبخشی سبک همچون واکر و عصا میان سالمندان و معلولان زائر توزیع و حمل معلولان و سالمندان نیز با ویلچر انجام خواهد شد ضمن اینکه تیم‌های سیار اورژانس اجتماعی نیز در مرز مهران مستقر و خدمات مشاوره‌ای به زائران ارائه می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: مجموع این اقدام‌ها با هدف ارائه خدمات مطلوب به زائران حسینی انجام می‌شود و این روند تا زمان بازگشت زائران از عتبات عالیات ادامه دارد؛ چراکه مرز بین‌المللی مهران از مهمترین کانون‌های تردد زائران است و امسال بخش عمده‌ای از زائران ایرانی برای شرکت در آیین پیاده‌روی اربعین از طریق این مرز به عتبات عالیات مشرف خواهند شد.

نظر شما