شناسهٔ خبر: 9469142 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

بازدید فرمانده نیروی زمینی ارتش از مرز مهران

صاحب‌خبر -

خبرنامه دانشجویان ایران:  فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خدمات ارزنده‌ای در مرز مهران برای سهولت و در تردد زائران اربعین صورت گرفته و این نشاند می‌دهد که مردم و مسئولان پای‌کار هستند.

به گزارش ایسنا، منطقه ایلام، امیر «احمدرضا پوردستان» در بازدید و بررسی زیرساخت‌ها و عملکرد نهادهای نظامی و انتظامی خدمات رسان در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: امروز شاهد مدیریت و تلاش شبانه‌روزی همه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی کشور در بحث خدمت به زائران شرکت‌کننده در مراسم اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستیم که نشان از همدلی و هم‌زبانی همه عزیزان در این عرصه است.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد قرارگاه ظفر ناجا در برقراری نظم و امنیت کنگره عظیم اربعین حسینی، افزود: خدمات نیروی انتظامی در شهر مرزی مهران قابل‌تقدیر و ستودنی است.

پوردستان با تاکید بر اینکه مرز بین المللی مهران با توجه به اینکه امن ترین و نزدیکترین مرز به کربلای معلی بوده مورد توجه مسئولان نظام و مردم قرار گرفته و روزانه شاهد حضور خیل عظیمی از مردم در این مرز هستیم گفت: تا کنو ن بیش از 700 هزار نفر از مشتاقان زیارت امام حسین (ع) در اربعین حسینی از مرز بین المللی مهران عبور کردند.

برچسب‌ها:

نظر شما