شناسهٔ خبر: 9466373 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

امیر پوردستان: ارتش کوچک‌ترین تحرکات ضد امنیتی را رصد می‌کند

صاحب‌خبر -
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه کوچک‌ترین تحرکات ضد امنیتی توسط ارتش رصد می‌شود، گفت: تاکنون هیچ تهدید امنیتی برای زوار اربعین دیده نشده است.
 امیر احمدرضا پوردستان صبح امروز در جریان بازدید از مرز مهران اظهار داشت: امنیت مرزهای جمهوری اسلامی برقرار است و تمام تحرکات ضدامنیتی در خارج از مرزها رصد می‌شود.

به گزارش فارس فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه با همدلی و همزبانی تمام نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و نیروی انتظامی امنیت کامل در مرزهای کشور برای تردد زوار در ایام اربعین فراهم شده است، گفت: کوچکترین تحرک ضدامنیتی در خارج از مرزها به طور دقیق رصد شده و این تحرکات توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در نطفه خفه می‌شود.

پوردستان تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون تحرکات ضد امنیتی برای زائران اربعین مشاهده نشده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش جمهوری اسلامی با رصد کامل اطلاعاتی و امنیتی و با استفاده از پهپاد و گشت هوایی امنیت زوار اربعین را تضمین می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم با آرامش تمام از مرزهای کشور راهی عتبات عالیات شوند، ادامه داد: خوشبختانه امنیت کامل در مرزهای کشور برقرار است و هیچ‌گونه مشکلی برای تردد زوار اربعین مشاهده نمی‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما