شناسهٔ خبر: 9396662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر اطلاعات در مرز مهران:

مردم با آرامش به کربلا بروند/امنیت مطلوب در مرزها حاکم است

ایلام-وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه مردم با آرامش به کربلا بروند، گفت: با حضور سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت مطلوب در مرزها حاکم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمود علوی عصر سه شنبه در مرز بین المللی مهران با مطلوب ارزیابی کردن روند تردد زائرین از مهران گفت: مردم با آرامش سفر خود را به کربلای معلی و شرکت در مراسم اربعین انجام دهند و با خیال راحت می توانند به کشور برگردند.

وی بیان داشت: همه دستگاه های نظامی و انتظامی و خدمات رسان به طور ويژه و شبانه روزی در خدمت زائران اباعبدالله الحسين(ع) هستند و شرايط زيرساختی امسال در مقايسه با سال گذشته از کيفيت مطلوبی برخوردار است.

وی بیان داشت: با همکاری دولت عراق ضریب احتمال ناامنی به کمترین حد رسیده و احتمال حوادث ضد امنیتی در مرزها به صفر رسیده است.

وزیر اطلاعات افزود: با مجاهدت های خاموش سربازان گمنام امام زمان امنیت مطلوب و پایداری در مرزهای رسمی کشور وجود دارد.

حجت الاسلام علوی تأکید کرد: اقدامات اجرایی و توسعه زیر ساخت ها در مرز مهران مطلوب است و امروز ما شاهد تردد روان زائران عتبات عالیات در مرز بین المللی مهران هستیم.

وی در خصوص امنيت کشور گفت: امنيت داخل و به خصوص شهرهای مرزی کشور، مطلوب ارزيابی مي شود و به ياری امام زمان (عج) و همکاری مقامات عراقی، هيچ گونه مشکلی در مراسم اربعين امسال به وجود نخواهد آمد.

نظر شما