شناسهٔ خبر: 9378660 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مدیرعامل هلال‌احمر خوزستان خبرداد: احداث ۱۲ پایگاه امداد و نجات در مسیر زائران اربعین حسینی

نسیم

خدادادی در گفتگو با «نسیم» تصریح کرد: در مسیر سوسنگرد تا چذابه ۷ پایگاه امداد و نجات مجهز به آمبولانس و کمک‌های اولیه به همراه یک اتوبوس آمبولانس و بالگرد برپا شده است

صاحب‌خبر -

دکتر علی خدادادی در گفتگو با «نسیم» افزود: جمعیت هلال احمر استان خوزستان برای خدمت رسانی بهتر به زائران اربعین حسینی برنامه‌های مدونی را تدوین کرده است.

وی ادامه داد: در مسیر سوسنگرد تا چذابه ۷ پایگاه امداد و نجات مجهز به آمبولانس و کمک‌های اولیه به همراه یک اتوبوس آمبولانس و بالگرد برپا کرده شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان ادامه داد: در مسیر خرمشهر به شلمچه نیز ۵ پایگاه با‌‌ همان ظرفیت‌های یاد شده برپا کرده‌ایم.

خدادادی افزود: در مسیر مرزی ایران به عراق در ۲ منطقه خرمشهر و چذابه مجموع ۱۲ چادر راپال برای اسکان اضطراری زائران در صورت بروز هر مشکلی برپا شده است.

وی تاکید کرد: جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان این آمادگی را دارد که ۲ اردوگاه با ظرفیت اسکان ۲۰۰۰ هزار نفر برای مواقع حساس احداث کند.

خدادادی در خاتمه نیز با اشاره به فعالیت پزشکان داوطلب برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خاطر نشان کرد: تعدادی زیادی از پزشکان و پرستاران کشورمان به صورت داوطلبانه برای خدمت به زائران اربعین حسینی در منطقه حضوری فعال دارند.

نظر شما