شناسهٔ خبر: 9341734 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سوم آذر؛ آخرين مهلت ثبت نام در سامانه سماح

موج-مشتاقان شرکت درمراسم اربعين حسيني تا پايان وقت اداري روز سوم آذر فرصت دارند در سامانه سماح ثبت نام کرده و تا دو روز بعد مدارک خود را تحويل دهند.

صاحب‌خبر - به گزارش خبرگزاري موج، آخرين فرصت ثبت نام از مشتاقان زيارت اربعين در سامانه سماح ساعت 16 روز سه شنبه سوم آذرماه اعلام شد.
مديرکل عتبات سازمان حج و زيارت در اين باره افزود: اين تصميم در نشست ستاد مرکزي ساماندهي اربعين با حضور رحماني فضلي وزير کشور اتخاذ شد.
به گفته محسن نظافتي، مشتاقان سفربه عتبات عاليات درايام اربعين حسيني که تا پايان وقت اداري روز سه شنبه آينده (سوم آذر) درسامانه سماح ثبت نام کنند مي‌توانند تا ساعت 14 پنجم آذر (پنج شنبه آينده) مدارک خود را به دفاتر خدمات زيارتي که در اين سامانه انتخاب کرده‌اند تحويل دهند.
وي با اشاره به اين که تاکنون نزديک به يک ميليون و سيصد هزار نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند اظهار داشت: براي چهار صد و بيست هزار نفر از اين افراد رواديد سفر به عراق صادر شده است و عمليات صدور ويزا با سرعت ادامه دارد.
وي با اين حال گفت سفارتخانه، کنسولگري‌ها و يازده دفتر موقت که وزارت خارجه عراق در ايران فعال کرده است تاکنون براي حدود هفت‌صد هزار نفر از عاشقان حسيني رواديد سفر به اين کشور صادرکردند و اميدواريم اين فعاليت تا يازدهم آذر ادامه يافته و بتوانند براي همه مشتاقان حضور در مراسم اربعين حسيني ويزا صادرکنند.
گفتني است؛ ثبت نام از مشتاقان شرکت در مراسم اربعين حسيني در سامانه سماح به آدرس http://samah.haj.ir از ابتداي شهريور امسال آغاز شده است و دو روز ديگر پايان مي‌يابد.

نظر شما