شناسهٔ خبر: 9252969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر کشور در فرودگاه شهر ایلام:

دولت شرایط مطلوبی برای مراسم اربعین فراهم می‌کند

وزیر کشور در فرودگاه شهدای ایلام با بیان اینکه مراسم اربعین باید همچنان مردمی باقی بماند، گفت: دولت شرایط مطلوبی برای مراسم اربعین فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، غلامرضا رحمانی فضلی در بدو ورود به استان ایلام در فرودگاه شهدای شهر ایلام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هدف از سفر امروز ما به ایلام بررسی امکانات و زیرساخت‌های مرز مهران برای برگزاری مراسم اربعین حسینی است.

وی افزود: همچنین در سفر به ایلام از مناطق سیل زده نیز بازدید می‌کنیم.

وزیر کشور با بیان اینکه همه لازم است که در برگزاری مراسم اربعین با ما همکاری کنند، عنوان کرد: بهتر است که این مراسم‌ها همچنان مردمی باقی بماند و دولت خدمتگزار در کنار مردم تلاش می‌کند که شرایط مطلوبی را فراهم کند.

وزیر کشور در سفری یک روزه از زیرساخت‌ها و امکانات مرز مهران بازدید می‌کند و وضعیت این پایانه مرزی را برای تردد زائران اربعین مورد بررسی قرار می‌دهد.

رحمانی فضلی در ادامه سفر خود به استان ایلام در جلسه شورای تامین استان ایلام و همچنین شرکت در نشست ستاد اربعین استان ایلام حضور پیدا می‌کند.

جاری شدن سیلاب در روزهای گذشته در پی بارش‌های شدید سبب وارد شدن خسارتی بیش از ده هزار میلیارد ریال شد که بازدید از مناطق سیل زده شهر ایلام نیز در برنامه‌های سفر وزیر کشور به این استان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما