شناسهٔ خبر: 9213921 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

سردار نقدی: برخی فکر می کنند فناوری ما در حد آبگوشت بزباش است

صاحب‌خبر -
تفکر نگاه به بیرون بیان می‌کند که ما به یک تکیه‌گاه بیرونی نیاز داریم، اما هر بار این تفکر پاسخ مناسبی از انقلاب گرفته و شکست خورده اما از مدار خارج نشده و خود را بازتولید کرده است.
سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در همایش استحکام بافت درونی قدرت در جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه استحکام ساخت درونی قدرت که توسط رهبری بیان شده است در مقابل تفکر وابستگی است، خاطرنشان کرد: تفکر نگاه به بیرون از اول انقلاب وجود داشته است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه خاطرنشان کرد: تفکر نگاه به بیرون بیان می‌کند که ما به یک تکیه‌گاه بیرونی نیاز داریم، اما هر بار این تفکر پاسخ مناسبی از انقلاب گرفته و شکست خورده اما از مدار خارج نشده و خود را بازتولید کرده است.

نقدی تاکید کرد: این تفکر در مقابل اقتصاد مقاومتی می‌گوید ما باید سرمایه از خارج بیاوریم و وقتی می‌گوییم به رشد علمی نیاز داریم اظهار می‌کنند که باید فناوری وارد کنیم و در اوج مذاکرات که باید ژست قدرت برتر را بگیریم گفته می‌شود که دشمن می‌تواند با فشار یک دگمه تمام نیروهای مسلح ما را نابود کند. این تفکر می‌گوید فناوری ما در حد آبگوشت بزباش است و تا جایی پیش می‌رود که استقلال ما راه هم زیر سوال می‌برد.

برچسب‌ها:

نظر شما