شناسهٔ خبر: 9196299 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رویکرد | لینک خبر

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس تشریح کرد:

وضعیت پروژه های درمانی تأمین اجتماعی استان فارس

وضعیت پروژه های درمانی تأمین اجتماعی فارس

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس، وضعیت پروژه های درمانی در حال ساخت تأمین اجتماعی این استان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -
وضعیت پروژه های درمانی تأمین اجتماعی استان فارس
به گزارش " رویکرد " به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سید علی اکبر بنی هاشمی، با اشاره به توسعه و تجهیز مراکز درمانی در استان ها گفت: تلاش حوزه درمان سازمان تأمین اجتماعی بر دسترسی راحت و کاهش هزینه های بیمه شدگان استوار است.
وی با اشاره به تعداد طرح های در حال ساخت و تکمیل شده درمانی تأمین اجتماعی استان فارس اظهار داشت: کمتر شهری در استان فارس وجود دارد که پروژه درمانی در حال ساخت یا آماده بهره برداری نداشته باشد.
دکتر بنی هاشمی افزود: درمانگاه عمومی شهرستان ممسنی مراحل خاکبرداری، تایید نقشه و انتخاب پیمانکار را پشت سر گذاشته است و ساخت و ساز آن در حال انجام است.
وی در خصوص درمانگاه های تامین اجتماعی داراب و سپیدان نیز گفت: این مراکز درمانی نیز مرحله تایید نقشه و انتخاب پیمانکار را سپری کردند و بزودی عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
دکتر بنی هاشمی اظهار داشت: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان لامرد تکمیل وآماده راه اندازی است و بزودی کارنصب تجهیزات آن انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان استهبان نیز تحویل شده و مرحله رفع نقص را پشت سر گذاشته و درحال نصب تجهیزات پزشکی ودرمرحله جذب نیرو قراردارد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی فارس اظهار داشت: درمانگاه تخصصی شهرستان مرودشت نیز تمام مراحل را پشت سر گذاشته و بزودی افتتاح خواهد شد.
دکتر بنی هاشمی گفت: درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی فسا تجهیز و آماده بهره برداری شد. این درمانگاه در زمینی به مساحت ۳۸۰۰مترمربع و زیربنای۲۰۰۰مترمربع در دو طبقه ساخته شده و جایگزین درمانگاه عمومی قبلی می شود.
وی درخصوص ساخت بیمارستان تخصصی شهرستان شیراز نیز با اشاره به اینکه منتظر تایید نقشه ها ازطرف دانشگاه علوم پزشکی شیراز هستیم، افزود: عملیات تسطیح و خاکبرداری انجام گرفته و به محض تایید نقشه ها ،ساخت آن به پیمانکار واگذار می شود.
دکتر بنی هاشمی ساخت درمانگاه و بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان لارستان را بر اساس توافق اولیه بر عهده خیرین شهرستان مذکور عنوان کرد و با توجه به اینکه نقشه های بیمارستان و درمانگاه نمی تواند جدا از هم تنظیم شود، گفت:درصورت اضافه شدن زمین و رسیدن مساحت آن به سطح مطلوب نقشه های آن نیز تهیه و پس از تایید عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما