شناسهٔ خبر: 915532 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

آلیا به بولتن نیوز خبر داد؛

تقسیم کار بین نمایندگان موافق استیضاح وزیر علوم/موافقان استیضاح از اصولگرایان و رهروان

نماینده استیضاح کننده وزیر علوم از تقسیم کار بین نمایندگان موافق استیضاح خبر داد و گفت: فردا حداقل 2 ساعت و نیم نمایندگان موافق استیضاح دلایل خود را بیان می کنند.

صاحب‌خبر -
تقسیم کار بین نمایندگان موافق استیضاح وزیر علوم/موافقان استیضاح از اصولگرایان و رهروان به گزارش بولتن نیوز، فاطمه آلیا نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استیضاح رضا فرجی دانا در جلسه علنی فردای مجلس گفت: هماهنگی های لازم برای بیان دلایل استیضاح انجام شده و تقسیم کار صورت گرفته است.
وی افزود: در جلسه علنی فردا مجلس موافقان استیضاح به مدت 2 ساعت و نیم فرصت دارند تا دیدگاهها و دلایل استیضاح رو تشریح کنند که حداقل چهار نماینده در این زمینه صحبت خواهند کرد.
این نماینده امضا کننده طرح استیضاح وزیر علوم با بیان اینکه بر اساس تقسیم کار صورت گرفته نمایندگان شاخص بعنوان موافقان استیضاح صحبت خواهند کرد، افزود: صحبت کنندگان موافق استیضاح از فراکسیونهای مختلف مجلس اعم از اصولگرایان و اصولگرایان رهروان ولایت هستند.
آلیا ضمن خودداری از ذکر اسامی نمایندگانی که فردا در مخالفت با وزیر علوم صحبت می کنند، اضافه کرد: حداقل چهار نماینده در جلسه استیضاح صحبت خواهند کرد که محوریت سخنان آنها در خصوص عزل و نصب های در وزارت علوم، بکارگیری افراد فتنه گر در وزارتخانه و بی توجهی به مطالبات نمایندگان در این وزارتخانه است.
طرح استیضاح رضا فرجی‌ دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه علنی صبح روز سه‌شنبه گذشته مجلس با 51 امضاء اعلام وصول شد است جلسه استیضاح فردا چهارشنبه انجام می شود.

نظر شما