شناسهٔ خبر: 908127 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

فراکسیون رهروان برای استیضاح فرجی‌دانا به زودی به نظر واحد می‌رسد

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: این فراکسیون هنوز برای استیضاح فرجی‌دانا به جمع‌بندی نهایی نرسیده است اما این نکته روشن است که اعضا به جمع‌بندی واحدی در این زمینه خواهند رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش نامه نیوز، اسماعیل جلیلی عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای در گفت‌وگو با تسنیم با اعلام اینکه هنوز این فراکسیون در مورد استیضاح وزیر علوم به جمع‌بندی نرسیده است، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که در این فراکسیون انجام شده، قرار است نظر نهایی اعضای فراکسیون در مورد استیضاح فرجی‌دانا در مجمع عمومی مشخص شود.

وی با تأکید بر اینکه این فراکسیون تاکنون جلسه رسمی برای اعلام نظر نهایی‌اش در مورد استیضاح وزیر علوم نداشته است، افزود: صبح امروز تعدادی از اعضای این فراکسیون نشستی غیر رسمی برای بررسی موضوع استیضاح وزیر علوم داشته‌اند که به نتیجه نیز نرسیده است، بنابراین منتظریم تا زمان جلسه رسمی مجمع عمومی فراکسیون برای جمع‌بندی نهایی در مورد استیضاح فرجی‌دانا اعلام و برگزار شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه به طور قطع رأی‌گیری در مورد استیضاح فرجی‌دانا فراکسیونی انجام می‌شود، گفت: نظر نهایی این فراکسیون در مورد استیضاح وزیر علوم، در مجمع عمومی مشخص می‌شود و به طور قطع، اعضا به جمع‌بندی واحدی در این زمینه خواهند رسید.

جلیلی خاطر نشان کرد: زمان دقیق برگزاری مجمع عمومی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت برای جمع‌بندی نهایی در مورد استیضاح وزیر علوم هنوز مشخص نیست، اما احتمالا امروز پس از جلسه علنی مجلس برگزار شود.

نظر شما