شناسهٔ خبر: 899523 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

زلزله زدگان در استاديوم شهر مورموري اسکان می یابند

ایلام - خبرگزاری مهر: نشست اضطراری برای اسکان زلزله زدگان در استانداری ایلام تشکیل و در این نشست مقرر شد زلزله زدگان در استادیوم شهر مورموری اسکان داده شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در این نشست همچنین اعلام شد مشکل آب شرب و انشعاب آب شهر مورموری در حال رفع شدن است و خدمات رسانی و امداد رسانی همچنان به مردم زلزله زده مورموری ادامه دارد.
طبق آخرین آمارها تعداد مجروحان زلزله مورموری 250 نفر اعلام شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از اعزام شش تیم اسکان و تغذیه اضطراری به مناطق زلزله زده استان ایلام خبر داد.

ناصر چرخ ساز یادآور شد: تیم های یاد شده از استان های همجوار ایلام شامل خوزستان، لرستان و کرمانشاه به منطقه زلزله زده اعزام می شوند.

به گفته چرخ ساز هم اکنون 15 تیم امدادی شامل 75 امدادگر از استان های ایلام، خوزستان و سازمان امداد و نجات در مناطق زلزله زده حضور دارند و به آسیب دیدگان امدادرسانی می کنند.

معاون سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر اضافه کرد: هماهنگی های لازم برای ارسال 20 هزار بطری آب معدنی یک و نیم لیتری و 400 چادر نیز به مناطق زلزله زده صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش، ساعت هفت و دو دقیقه صبح امروز زمین لرزه ای به بزرگی شش و دو دهم ریشتر منطقه مورموری در استان ایلام را لرزاند که بر اثر این زمین لرزه تا کنون 97 نفر مصدوم شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام نیز گفت: از تعداد 260نفر در پی وقوع زلزله در بخش مورموری از توابع استان ایلام، 131نفر مورد درمان قرار گرفته و علت مراجعه مابقی به بیمارستان و مراکز بهداشتی درمانی، استرس و شوک حاصل از زلزله بوده است.

علی دلپیشه اضافه کرد: تعداد پنج دستگاه آمبولانس اتوبوسی از استان‌های همجوار و از سوی دانشگاه علوم پزشکی ایلام تعداد 12 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس اتوبوسی به همراه تیم‌های پزشکی و تجهیزات کامل به منطقه زلزله زده مورموری اعزام شده اند.
 

نظر شما