شناسهٔ خبر: 897751 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جلیلی در گفت‌وگو با تسنیم:

نظر قطعی هیئت رئیسه فراکسیون رهروان درباره استیضاح فردا مشخص می‌شود

خبرگزاری تسنیم: عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: رای‌گیری درباره نظر هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان انجام نشده است.

صاحب‌خبر -

اسماعیل جلیلی عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به خبر رسانه‌های دولتی مبنی بر مخالفت بیشتر اعضای هیئت رئیسه این فراکسیون با استیضاح وزیر علوم گفت: فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ساعت هفت صبح روز سه‌شنبه درباره استیضاح تصمیم می‌گیرد و تا زمانی که این جلسه برگزار نشده، نمی‌توان نظر فراکسیون را اعلام کرد.

وی ادامه داد: درباره نظر اعضای هیئت‌رئیسه با دیگر اعضای فراکسیون دو حالت وجود دارد؛ اول اینکه نظر اعضای هیئت رئیسه و دیگر اعضای فراکسیون یکسان باشد که در نتیجه رای فراکسیون همان خواهد بود، دوم این که نظر اعضای فراکسیون با هئیت رئیسه متفاوت باشد که در این صورت با توجه به اینکه قرار است نظر همه اعضا گرفته شود، اعضا هئیت رئیسه نیز باید نظر اعضای فراکسیون را بپذیرند و هیئت رئیسه باید خود را با نظر فراکسیون تطبیق دهد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: جلسه روز گذشته هیئت رئیسه با وزیر علوم که به درخواست فرجی دانا برگزار شد، تنها جلسه بیان شرط و شروط‌ها و صحبت‌های طرفین بود و در زمینه نظر هیئت‌رئیسه فراکسیون رای‌گیری صورت نگرفت.

انتهای پیام/

نظر شما