شناسهٔ خبر: 896032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

97 نفر از مصدومان زلزله مورموری به صورت سرپایی مداوا شدند/ اعزام تیم های پزشکی به منطقه

ایلام - خبرگزاری مهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: تشکیل کمیته بحران در دانشگاه علوم پزشکی ایلام و اعزام تیم های پزشکی به منطقه زلزله زده مورموری انجام شده است.

صاحب‌خبر -

علی دلپیشه در گفتگو با خبرنگار مهر از اعزام تیم های پزشکی، تجهیزات و آمبولانس بخش مورموری از توابع استان ایلام خبر داد و گفت:  از زلزله صبح امروز در مورموری از توابع استان ایلام هیچ گونه مرگی به ثبت نرسیده است و تاکنون از طریق بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) آبدانان تعداد 61 نفر و مرکز بهداشتی درمانی بخش مورموری نیز 36 نفر از آسیب دیدگان به طور سرپایی مورد درمان قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: 10 اکیپ مجهز و آماده امدادرسانی به همراه آمبولانس اتوبوسی، تعدادی آمبولانس با تمام تجهیزات پزشکی در پی وقوع حادثه به منطقه زلزله زده مورموری اعزام شده است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: آمار مصدومان زلزله به دلیل اطلاع رسانی دستگاههای ذیربط و آمادگی قبلی مردم منطقه پایین است.

وی گفت: کمیته بحران به منظور تسریع و تسهیل در امداد رسانی و اعزام تیم های امدادی و تجهیزات پزشکی به منطقه زلزله زده بخش مورموری از توابع استان در دانشگاه علوم پزشکی ایلام تشکیل شده است.

وی ادامه داد: همچنین بیمارستان های مرکز استان نیز برای ارائه خدمات درمانی به مجروحین احتمالی به حالت آماده باش هستند.

مسئول دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در ستاد مرکزی دانشگاه کمیته بحران تشکیل شده و چگونگی شرایط در منطقه زلزله زده موموری را با حضور هیئت رئیسه رصد کرده و تجهیزات و امکانات از طریق این کمیته به منطقه اعزام می شود.

 

نظر شما