شناسهٔ خبر: 8930269 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رویکرد | لینک خبر

مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان:

سازمان تأمین اجتماعی مصمم به رفع مسائل بازنشستگان است

تأمین اجتماعی مصمم به رفع مسائل بازنشستگان

مدیر کل تأمین اجتماعی گلستان در نشست با روسای کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی سراسر استان گفت: هدف از این جلسات آشنایی با مشکلات بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و پیگیری برای حل و کاهش مشکلات است و مصمم به حل مشکلات بازنشستگان هستیم.

صاحب‌خبر -
سازمان تأمین اجتماعی مصمم به رفع مسائل بازنشستگان است
به گزارش " رویکرد " به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمد حیدری نژاد افزود: با وجود مشکلات اقتصادی کشور و بدهی های کارفرمایان به سازمان تأمین اجتماعی، هیچ گونه اختلالی در پرداخت مستمری ها ایجاد نشد.
وی با اشاره به اینکه بازنشستگان سال های جوانی خود را صرف ایجاد انگیزه و امید در جامعه کرده اند، افزود: بازنشستگان آینه تمام نمای جوانان امروز جامعه هستند و باید به آنان ارج و ارزش قائل شویم و حرمت آنها را در همه احوال نگهداریم.
حیدری نژاد با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید اقدامات و توجه خاصی به بازنشستگان شده است، گفت:در سطح استان افزایش حقوق بازنشستگان و پیگیری و تجهیز نمودن کانون های بازنشستگی ،پیگیری و پرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان، شرکت در المپیاد ورزشی و اعزام سفرهای زیارتی و سیاحتی عتبات و عالیات از جمله اقدامات سازمان برای بازنشستگان است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه مدیر عامل سازمان در توجه به بازنشستگان و کانونها و حل و فصل مشکلات آنان نگاه ویژه دارد،اظهار داشت:تلاش می کنیم با فراهم ساختن امکانات و تجهیزات درمانی و توجه در دیگر بخشهای مورد نیاز، دغدغه بازنشستگان کاهش یابد.
سرپرست درمان تامین اجتماعی استان گلستان نیز در این نشست،گفت:برای درمان بازنشستگان همیشه یک نگاه ویژه داریم.
دکتر حسین پور افزود: همه کوشش ما خروج از وضع موجود و دستیابی به وضعیت مطلوب است و نگاه ما راه اندازی یک درمانگاه شبانه روزی تامین اجتماعی برای همه شهرستان استان است.
وی اظهار داشت: بزودی با افزایش ۲۰۰تخت بیمارستانی برای دو بیمارستان تأمین اجتماعی گرگان و گنبد کاووس و فعال کردن تجهیزات پیشرفته همراه با بکارگیری نیروی متخصص انجام می شود.
در این نشست، روسای کانون های بازنشستگی استان به طرح مسائل و مشکلات خود پرداختند.

نظر شما