شناسهٔ خبر: 8390600 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

اوحدی: آخرین گروه زائران ایرانی شنبه هفته آینده به ایران باز می‌گردند

نسیم

رئیس سازمان حج و زیارت به «نسیم» گفت: تلاش می‌کنیم پیکر همه جانباختگان را تعیین هویت کرده و به کشور منتقل کنیم/ تا جایی که مقامات سعودی اجازه دهند در عربستان می‌مانم

صاحب‌خبر -

سعید اوحدی در گفتگو با «نسیم»، درباره آخرین وضعیت پیکر 65 نفر از جانباختگان فاجعه منا گفت: تمام تلاش خود را انجام می دهیم که به بتوانیم در اسرع وقت پیکر این افراد را نیز شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه بیشتر دوستان مان در سازمان حج و زیارت به کشور بازگشته اند، ادامه داد: با این حال تا آنجایی که مقامات سعودی به بنده اجازه حضور در کشور عربستان را بدهند، در اینجا خواهم ماند تا بتوانیم هر چه سریع تر کارها را انجام دهیم.

رئیس سازمان حج و زیارت اظهار داشت: دوستان مان تمام تلاش را می کنند تا پیکر تمام جانباختگان فاجعه منا تعیین هویت شده و به کشور بازگردد، ولی باز این نکته را یادآور می شوم که احتمال اینکه برخی از جانباختگان ایرانی جزو 400 پیکری که چندی پیش از سوی عربستان دفن شده اند، باشد، وجود دارد ولی آنها اعلام کرده اند که از پیکرهای دفن شده اثرانگشت گرفته که از این طریق می توان این مسئله را پیگیری کرد.

اوحدی خاطر نشان کرد: آخرین گروه زایران ایرانی که در مکه هستند دوشنبه به ایران می آیند و آن زایرانی که در مدینه هستند نیز شنبه هفته آینده به کشور باز می گردند.

 

نظر شما