شناسهٔ خبر: 810971 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

واگذاری ۳۸۰۰ واحد مسکونی در هفته دولت به مددجویان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی از واگذاری 3 هزار و 800 واحد مسکونی با عنوان مسکن امید مددجویان به جامعه هدف بهزیستی درهفته دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، همایون هاشمی در مراسم واگذاری پروژه 140 واحدی مسکن مددجویان بهزیستی اظهار داشت: در حال حاضر سه گانه مسکن، اشتغال و حمایت‌های اجتماعی و بخصوص بیمه‌ها از جمله سیاست‌های بهزیستی محسوب می‌شود و از عناصری هستند که با رویکرد جدید به عنوان بسته حمایتی برای مددجویان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: سازمان بهزیستی بنا دارد به سمت توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف حرکت کند و در این زمینه نیز تسهیلاتی برای مددجویان و معلولان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان بهزیستی تصریح کرد: مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شخص وزیر نیز نگاه ویژه‌ای را به سازمان بهزیستی دارد و در این زمینه نیز حمایت‌های خوبی را از این مجموعه داشته است.

هاشمی اضافه کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده سالانه 10 درصد از مددجویان از چرخه حمایتی خارج خواهند شد که امسال نیز این امر محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت 3800 واحد مسکونی در قالب «مسکن امید مددجویان» به جامعه هدف بهزیستی تحویل می‌شود، گفت:‌ پروژه 140 واحدی مسکن مددجویان از سال 91 و با حمایت خیرین و از اعتبارات سفر مقام معظم رهبری آغاز شد.

نظر شما